The following story was written by Daniel Jankowski, Magdalena Petryniak’s MBA Student at Krakowska Szkoła Biznesu UEK. We are happy to publish it and inspire you to change the way you think about your life and also inspire you to use the Story Seekers...
"Can changing your hairstylist change your life?"Czytaj więcejBlog
Interview with Corinne Klajda, CEO of Accord Group ECE
Magdalena Petryniak, Story Seekers interviews Corinne Klajda from Accord Group about leadership and relationships in business. Watch below or listen on Soundcloud and Spotify. Watch Corinne Klajda Hero Story Production: Marcin Urban/MAI Collective Want to hear more interesting Hero Stories? Subscribe to our...
"Interview with Corinne Klajda, CEO of Accord Group ECE"Czytaj więcejInterview with Amnah Ajmal, Head of Merchants & Digital Partnerships, Mastercard
Magdalena Petryniak, Story Seekers: You were recently listed as one of “Top 100 women in the Fintech in 2019”. What does this recognition tell you? Amnah Ajmal, Mastercard, Dubai: I started my career as a traditional banker 15 years back and...
"Interview with Amnah Ajmal, Head of Merchants & Digital Partnerships, Mastercard"Czytaj więcejWarsztaty Story Seekers dla PwC
Na początku sierpnia trzech trenerów ze Story Seekers spotkało się w Zebra Tower, aby przeprowadzić warsztaty dla pracowników PwC. Magdalena Petryniak, Hanna Miecznikowska i Michał Grzbiela przez cały dzień uczyli jak skutecznie zbudować angażujące historie, z klientem w roli głównej. Dzień rozpoczął się częścią teoretyczną, pokazującą...
"Warsztaty Story Seekers dla PwC"Czytaj więcejSiła autentycznych historii w docenianiu innych
Czerwiec upłynął nam pod hasłem doceniania. Jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce zorganizowała program Recognition, a trenerzy ze Story Seekers poprowadzili jednodniową sesję warsztatową “Siła autentycznych historii w docenianiu innych”. Wszystko po to, aby pokazać, jak ważne jest budowanie w pracy dobrej atmosfery, opartej na zaufaniu i wzajemnym...
"Siła autentycznych historii w docenianiu innych"Czytaj więcejInterview with Nigel Ng, President of International Sales for RSA
Magdalena Petryniak, Story Seekers: I am honored to talk to Nigel Ng, the president of International Sales for RSA, the security division of Dell Technologies. Today we’ll be talking about leadership and building high performing teams. Correct me if I’m wrong. You...
"Interview with Nigel Ng, President of International Sales for RSA"Czytaj więcej#chodzi o ludzi, czyli wywiad ze Stefanem Życzkowskim
O pomyśle na biznes, motywowaniu ludzi i pasji do sportu rozmawiam ze Stefanem Życzkowskim, prezesem firmy ASTOR specjalizującej się w systemach IT dla przemysłu, automatyce i robotyce. Magdalena Petryniak: Jak po 30 latach pracy widzi Pan dzisiaj spółkę ASTOR? Stefan Życzkowski: Zaczynaliśmy od 100 dolarów kapitału początkowego i 2...
"#chodzi o ludzi, czyli wywiad ze Stefanem Życzkowskim"Czytaj więcejSprzedaż bez sprzedawania – spotkanie z Girls in Tech
Za każdą kobietą kryje się wyjątkowa historia. Po spotkaniu z Girls in Tech jesteśmy tego pewni! Czerwiec upłynął nam w bardzo kobiecym gronie. Miesiąc ten rozpoczęliśmy warsztatami dla Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland, a zakończyliśmy spotkaniem z Girls in Tech. To drugie spotkanie...
"Sprzedaż bez sprzedawania – spotkanie z Girls in Tech"Czytaj więcejAutentyczne historie, a marka osobista
To było spotkanie w bardzo kobiecym gronie. Początek wakacji spędziliśmy z kobietami ze Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland podczas warsztatów z kreowania marki osobistej. W czasach, kiedy niemal każdy posiada konta osobiste i zawodowe w social mediach, bardzo ważne jest, to co publikujemy, jakie udostępniamy...
"Autentyczne historie, a marka osobista"Czytaj więcejJak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?
Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: Case study ma zbudować u naszego potencjalnego klienta wniosek, że ja jako handlowiec i moja organizacja mamy kompetencje, by rozwiązać jego problem i pomóc osiągnąć...
"Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?"Czytaj więcej