BIBLIOTEKA WIEDZY BLOG

Blog

Warsztat Customer Hero Selling 15-16 kwietnia

Open post

W dniach 15-16 kwietnia 2019 organizujemy w Warszawie warsztat CUSTOMER HERO SELLING Rozwiń kompetencje rozmów handlowych i sprzedawaj więcej dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™ DLA KOGO JEST TEN WARSZTAT? Handlowców, dyrektorów i managerów sprzedaży firm B2B Marketerów, dyrektorów, managerów marketingu B2B Przedsiębiorców,...

"Warsztat Customer Hero Selling 15-16 kwietnia"Czytaj więcej

Warsztat Storytellingu dla Game Changers Academy

Open post

Story Seekers Polska dla “Game Changers Academy”, czyli o tym jak wykorzystywać storytelling do przekonywania innych do działania. Warsztat odbył się 14 grudnia  2018 w Warszawie w siedzibie The Heart Tech. Martin Luter King w słynnym wystąpieniu “I have a dream” opowiedział, jak widzi przyszłość dla czarnoskórych...

"Warsztat Storytellingu dla Game Changers Academy"Czytaj więcej

Jakie historie mogą przydać się handlowcom? – Część 2

Open post

Oto kolejne przykłady historii, dzięki którym handlowcy mogą skutecznie pozyskać uwagę klientów, zainspirować ich, wyróżnić się i wywrzeć pozytywny wpływ w procesie podejmowania decyzji przez klientów. 3. Opisy przypadków (case studies) jako dobrze opowiedziane historie Każdy handlowiec wie jak potężnym narzędziem w sprzedaży są...

"Jakie historie mogą przydać się handlowcom? – Część 2"Czytaj więcej

Sonia Wędrychowicz – droga Polki do pozycji szefowej największego banku w Singapurze

Open post

Podczas ostatniego projektu Story Seekers w Singapurze spotkałam się z Sonią Wędrychowicz, Polką pełniącą rolę Dyrektor Zarządzającej Banku DBS w Singapurze i Profesor – Adiunkt na NUS (National University of Singapore). Dzielę się naszą rozmową, podczas której Sonia opowiedziała o swojej drodze zawodowej, przeprowadzaniu ludzi przez zmiany...

"Sonia Wędrychowicz – droga Polki do pozycji szefowej największego banku w Singapurze"Czytaj więcej

Jakie historie mogą przydać się handlowcom? Część 1

Open post

Sprzedawanie, zwłaszcza w segmencie B2B, jest sztuką prowadzenia rozmowy z klientem, sztuką konwersacji. W dobie, gdzie tak trudno wyróżnić się na rynku, na którym „rządzi cena” nie mamy szans, jeśli nie potrafimy poprowadzić rozmowy z klientem w taki sposób, że zdobędziemy jego zaufanie i zainteresowanie tym co mówimy. Mamy niewielkie szanse na sprzedaż,...

"Jakie historie mogą przydać się handlowcom? Część 1"Czytaj więcej

Lekcje globalnego startupu od Jakuba Krzycha

Open post

Jest ciepłe sobotnie popołudnie, tętniące życiem krakowskie Podgórze. A ja widzę się z Jakubem Krzychem – współzałożycielem firmy Estimote, Inc., spółki technologicznej obsługującej 70% kientów z listy Fortune 500. Rozmawiamy o tym, co różni polskie startupy od amerykańskich, o jego doświadczeniach w Dolinie Krzemowej, lekcjach biznesu...

"Lekcje globalnego startupu od Jakuba Krzycha"Czytaj więcej
Scroll to top