BIBLIOTEKA WIEDZY BLOG

Blog

Warsztaty Story Seekers dla PwC

Open post

Na początku sierpnia trzech trenerów ze Story Seekers spotkało się w Zebra Tower, aby przeprowadzić warsztaty dla pracowników PwC. Magdalena Petryniak, Hanna Miecznikowska i Michał Grzbiela przez cały dzień uczyli jak skutecznie zbudować angażujące historie, z klientem w roli głównej. Dzień rozpoczął się częścią teoretyczną, pokazującą...

"Warsztaty Story Seekers dla PwC"Czytaj więcej

Siła autentycznych historii w docenianiu innych

Open post

Czerwiec upłynął nam pod hasłem doceniania. Jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce zorganizowała program Recognition, a trenerzy ze Story Seekers poprowadzili jednodniową sesję warsztatową “Siła autentycznych historii w docenianiu innych”. Wszystko po to, aby pokazać, jak ważne jest budowanie w pracy dobrej atmosfery, opartej na zaufaniu i wzajemnym...

"Siła autentycznych historii w docenianiu innych"Czytaj więcej

#chodzi o ludzi, czyli wywiad ze Stefanem Życzkowskim

Open post

O pomyśle na biznes, motywowaniu ludzi i pasji do sportu rozmawiam ze Stefanem Życzkowskim, prezesem firmy ASTOR specjalizującej się w systemach IT dla przemysłu, automatyce i robotyce.   Magdalena Petryniak: Jak po 30 latach pracy widzi Pan dzisiaj spółkę ASTOR? Stefan Życzkowski: Zaczynaliśmy od 100 dolarów kapitału początkowego i 2...

"#chodzi o ludzi, czyli wywiad ze Stefanem Życzkowskim"Czytaj więcej

Sprzedaż bez sprzedawania – spotkanie z Girls in Tech

Open post

Za każdą kobietą kryje się wyjątkowa historia. Po spotkaniu z Girls in Tech jesteśmy tego pewni!   Czerwiec upłynął nam w bardzo kobiecym gronie. Miesiąc ten rozpoczęliśmy warsztatami dla Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland, a zakończyliśmy spotkaniem z Girls in Tech. To drugie spotkanie...

"Sprzedaż bez sprzedawania – spotkanie z Girls in Tech"Czytaj więcej

Autentyczne historie, a marka osobista

Open post

To było spotkanie w bardzo kobiecym gronie. Początek wakacji spędziliśmy z kobietami ze Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland podczas warsztatów z kreowania marki osobistej.   W czasach, kiedy niemal każdy posiada konta osobiste i zawodowe w social mediach, bardzo ważne jest, to co publikujemy, jakie udostępniamy...

"Autentyczne historie, a marka osobista"Czytaj więcej

Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: Case study ma zbudować u naszego potencjalnego klienta wniosek, że ja jako handlowiec i moja organizacja mamy kompetencje, by rozwiązać jego problem i pomóc osiągnąć...

"Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?"Czytaj więcej

Budowanie systemu storytellingu w organizacji

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak zbudować model storytellingu w sytuacji, gdy tworzony jest nowy projekt i nowa firma? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: To przypomina mi kolejną historię współpracy z naszym klientem z branży telekomunikacji, z którym miałam okazję pracować w Londynie. Wes dołączył do organizacji po serii fuzji i przejęć i jako członek zarządu...

"Budowanie systemu storytellingu w organizacji"Czytaj więcej

Paweł Potakowski – O budowaniu i rozwijaniu startupów społecznie odpowiedzialnych

Open post

O budowaniu i rozwijaniu startupów społecznie odpowiedzialnych z Pawełem Potakowskim - prezesem fimy Praca Bez Barier oraz Dyrektorem Marketingu MIGAM rozmawia Magdalena Petryniak, szefowa Story Seekers Polska. Zapraszamy do obejrzenia rozmowy podzielonej na siedem odcinków w wersji video poniżej oraz w wersji audio na kanale  SoundCloud GENEZA - CZYLI POCZĄTEK HISTORII...

"Paweł Potakowski – O budowaniu i rozwijaniu startupów społecznie odpowiedzialnych"Czytaj więcej
Scroll to top