BLOG

Story Seekers w sprzedaży B2B

„Zdolność do budowania zaufania to główny czynnik, który wyróżnia top 13% najlepszych sprzedawców, którzy generują 87% przychodów, od pozostałych”
Mike Bosworth, twórca Story Seekers

Porozmawiajmy osobiście

DLA KOGO JEST TEN PROGRAM?

  • sprzedawcy, którzy sprzedają rozwiązania i świetnie dogadują się z ekspertami w danej dziedzinie (użytkownikami), ale chcą nauczyć się rozmawiać z decydentami z biznesu (np. członkowie zarządu)
  • szefowie sprzedaży, którzy chcą zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych i pomóc swoim zespołom w osiąganiu lepszych wyników
  • konsultanci i doradcy z branż professional services (usługi prawnicze, finansowe, eksperckie), którzy chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów
  • przedsiębiorcy, szczególnie w branżach innowacyjnych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż do nowych klientów
  • start-upy, które chcą zbudować strategię wejścia na rynek i pozyskania nowych klientów

Warsztat Story Seekers w sprzedaży b2b

CHCĘ WDROŻYĆ UMIEJĘTNOŚCI STORY SEEKERS W SPRZEDAŻY B2B DO

  • Onboardingu (wdrożenia) nowych handlowców w organizacji; poznania historii sukcesu dotychczasowych klientów oraz otwierania cyklu zakupowego u nowych klientów szybciej i skuteczniej;
  • Transformacji ze sprzedaży produktowej do sprzedaży doradczej w zespołach sprzedających technologie (sales, pre-sales);
  • Budowania sprzedaży opartej na relacji zaufanego doradcy (zamiast dostawcy produktów), w tym: otwierania spotkań, budowania wizji zakupowej, pogłębiania zrozumienia problemów do rozwiązania, pozycjonowania zespołu;
  • Zwiększania skuteczności sprzedaży doradczej, w tym kwalifikowania leadów, budowania zdrowego pipelinu, wygrywania przetargów

WYKORZYSTAM UMIEJĘTNOŚCI STORY SEEKERS W

  • rozpoczynaniu cyklu zakupowego u nowych klientów poprzez budowanie ciekawości i wizji współpracy,
  • empatycznym słuchaniu klienta i docieraniu do potrzeb, w tym ukrytych, nie ujawnionych w zapytaniu ofertowym,
  • prowadzeniu rozmów sprzedażowych opartych na zaufaniu i partnerskiej relacji,
  • pozyskiwaniu historii sukcesu klienta oraz budowaniu wewnętrznych „championów” 
  • byciu bardziej świadomym i dojrzałym partnerem do rozmów z moimi klientami.

Czego nauczysz się w programie story seekers w sprzedaży b2b

OTWIERANIE ROZMOWY Z NOWYM KLIENTEM Zagadnienia
  • Profil klienta – jak dostosować argumenty sprzedażowe
  • Historia udanego wdrożenia – jak budować ciekawość i chęć dalszej rozmowy
  • Dlaczego „My” – komunikacja oparta na wiarygodności i zaufaniu
Praktyczne ćwiczenie
  • Zbudowanie i opowiedzenie historii klienta, któremu pomogliśmy
ZADAWANIE PYTAŃ I BUDOWANIE ZROZUMIENIA Zagadnienia
  • Zadawanie pytań i potwierdzanie zrozumienia klienta w rozmowie
  • Pytania otwierające, pogłębiające i budujące relację
  • Bariery słuchania i rola empatii w sprzedaży
  • Narzędzia empatycznego słuchania
Praktyczne ćwiczenie
  • Empatyczne poznawanie potrzeb i wizji klienta
ADRESOWANIE OBIEKCJI I WZMACNIANIE WIĘZI Zagadnienia
  • Najczęstsze obiekcje i zastrzeżenia w rozmowach z klientami
  • Jak przekuć rozmowę o obiekcjach w szansę sprzedażową
  • jak „odpakować” obiekcję
Praktyczne ćwiczenie
  • Odpakuj obiekcję klienta i pokaż zrozumienie
WIZJA ROZWIĄZANIA I DALSZE KROKI Zagadnienia
  • Jak budować wizję rozwiązania wspólnie z klientem
  • Jak zamykać sprzedaż, bez naciskania i ustalać dalsze kroki
  • Rekomendacje od zadowolonych klientów
Praktyczne ćwiczenie
  • Rozmowa zamykająca sprzedaż
Opinie uczestników warsztatów

"Magda is a great person who knows almost everything about sales. She is an expert in storytelling but also in several other areas. Her workshops were very valuable for our sales team. She helped us to understand how to build trust and to listen better to our clients and business partners. What I really like about Magda is her passion for what she does."

EDYTA JAWORSKA

Management Board Member, Selvita

„Nasi pracownicy uczestniczyli w warsztatach zwiększania efektywności sprzedaży poprzez nabywanie umiejętności w obszarze Story Seekers. Pani Magda potrafiła rewelacyjnie zaangażować grupę i zbudować zaufanie zarówno do siebie jak i metody. Uczestnicy wyrazili rekomendację do rozszerzenia działań rozwojowych na pozostałe działy sprzedaży w firmie.”

KATARZYNA MARCINIAK

HR Manager & HR Business Partner EUROPAPIER POLSKA

„Mówią o niej „kobieta-petarda”. Nie wierzyłem. Do czasu jej występu na Sales Angels. Czekałem – opłaciło się. Potem tylko więcej czekania, bo dopiero niedawno dane mi było uczestniczyć w warsztatach Customer Hero Selling. Teraz, z czystym sumieniem potwierdzę: „kobieta-petarda” do kwadratu. Magda w mistrzowski sposób łączy niesamowity charyzmat i ogrom popartej doświadczeniem wiedzy. Praktyk w każdym calu. Z precyzją neurochirurga i cierpliwością kierowcy ciężarówki na górskim szlaku prowadzi warsztaty, tłumaczy, demonstruje, komentuje, motywuje. Każdy kontakt z Magdaleną to inspiracja, ale i wyzwanie. Bo Magdalena niesamowicie opowiada, ale przede wszystkim słucha.”

ADRIAN JASTRZĘBSKI

APAC Key Account Manager GLOBAL CONTROL 5

"W listopadzie 2017 miałem możliwość zorganizowania dla 11 osobowej grupy Key Account Managerów warsztatów przeprowadzonych przez firmę Story Seekers. Warsztaty, oparte o rozwinięcie metodyki Mike’a Boswortha miały charakter kompetencyjny, a dodatkowo poprzez otwartą formę interakcji z handlowcami, pozwalały na lepsze wzajemne poznanie się nowego zespołu. Współpraca ze Story Seekers Polska była dla mnie przyjemnością, tak na etapie planowania warsztatów jak i organizacji. Dodatkową korzyścią była możliwość zaobserwowania i skonsultowania później z Trenerami, dynamiki działań, tak grupy jak i poszczególnych osób."

WOJCIECH JĘDRZEJCZAK

Dyrektor sprzedaży SAGE

PRACOWALIŚMY Z:

UMÓW SIĘ NA ROZMOWĘ, BY POROZMAWIAĆ O TWOICH POTRZEBACH ROZWOJOWYCH

Masz pytania? Porozmawiajmy







Masz pytania? Porozmawiajmy
projekty@storyseekers.pl
+48 504 154 010
Scroll to top