Doradztwo rozwojowe

Usługi konsultingowe

Doradztwo rozwojowe jako proces realizujemy w 3 krokach:

Krok 1. Diagnoza - audyt kompetencji i działań zespołu, istniejących procesów, zmian w otoczeniu biznesowym
Krok 2. Warsztaty - trening umiejętności koniecznych do wprowadzenia zmiany
Krok 3. Wdrożenie - wypracowanie rekomendacji dot. modyfikacji dotychczasowych procesów, wzmacniania nowych umiejętności w zespole oraz onboardingu pracowników

Dzięki Story Seekers® swoje cele osiągają
Liderzy Umieją jasno komunikować i skutecznie przeprowadzać zmiany
więcej
Szefowie sprzedaży Ich zespoły wiedzą jak otwierać cykl zakupowy u nowych klientów
Więcej
Szefowie marketingu Dostają narzędzia do dzielenia się wiedzą o klientach
Więcej

LIDERZY

Pomagamy liderom organizacji, działów, zespołów.

Wyzwania, o których nam mówią, to najczęściej:

  1. Przechodzimy przez duże zmiany organizacyjne wynikające z restrukturyzacji, nowego modelu biznesowego czy fuzji i potrzebujemy ambasadorów tych zmian, którzy zarażą pozytywną wizją przyszłości innych
  2. Wprowadzamy nową strategię i pomimo komunikacji, ludzie jej nie znają, nie identyfikują się z nią, są niewystarczająco niezaangażowani
  3. Mamy coraz bardziej zróżnicowane zespoły (pokoleniowo, kulturowo) i chcemy budować lepszą współpracę między nimi, otwartość i płynną wymianę wiedzy

Klienci, którym pomogliśmy

ORANGE - doradztwo w zakresie komunikacji projektu transformacji
INNOGY - doradztwo w zakresie komunikacji innowacji i zmian w modelu biznesowym
ING - komunikacja nowego programu rozwojowego dla doradców w oddziałach

W ramach doradztwa rozwojowego i podczas naszych warsztatów uczymy jak:

  • komunikować nową strategię
  • budować autentyczny wizerunek
  • rozwijać komunikację w zespołach

SZEFOWIE SPRZEDAŻY

Pomagamy członkom zarządu d/s sprzedaży, dyrektorom sprzedaży,  kierownikom zespołów handlowych.

Wyzwania i cele, o których nam mówią, to najczęściej:

  1. Przechodzimy z modelu sprzedaży produktów i usług do modelu doradztwa. potrzebujemy audytu kompetencji oraz nowych ścieżek rozwojowych w zespole handlowym
  2. Rozwijamy zespół odpowiadający za nowy biznes i potrzebujemy wyposażyć ludzi w narzędzia i umiejętności rozpoczynania cyklu zakupowego u nowych klientów i budowania lejka sprzedażowego (pipeline)
  3. Rekrutujemy nowych handlowców, ale czas do pierwszej sprzedaży jest zbyt długi, potrzebujemy szybszego procesu ich wdrażania (onboardingu)
  4. Nasz biznes opiera się przede wszystkim na przetargach. Martwi nas rosnący wskaźnik przegranych zapytań ofertowych (RFP)

W ramach doradztwa rozwojowego i podczas naszych warsztatów uczymy jak:

  • szybko wdrażać nowych handlowców, by już w pierwszym miesiącu mogli prowadzić wartościowe rozmowy z klientami
  • budować jakościowy pipeline nowych klientów i przygotowywać scenariusze rozmów z różnymi decydentami w organizacji
  • zwiększać skuteczność spotkań handlowych (tj. konwersję od 1-go do 2-go i kolejnych spotkań)
  • budować kompetencje społeczne u handlowców, szczególnie w zakresie budowania zaufania i słuchania klienta, zanim zaczną doradzać i sprzedawać
  • zbudować bazę wiedzy i historii o klientach
  • zaprojektować system dzielenia się wiedzą o klientach w organizacji

Klienci, którym pomogliśmy

RSA - program rozwoju rozmów handlowych budujących zaufanie, onboarding nowych handlowców
CLOUDITY - program budowania firmowej biblioteki historii o klientach i umiejętności storytellingu w sprzedaży
SAGE - diagnoza zespołu sprzedaży
ORANGE - warsztaty rozwoju umiejętności storytellingu w sprzedaży doradczej
ASTOR - warsztaty wykorzystania storytellingu w otwieraniu rozmów handlowych dla handlowców i sieci partnerów
RAIFFEISEN - warsztaty storytellingu w otwieraniu rozmów handlowych dla handlowców

SZEFOWIE MARKETINGU

Pomagamy członkom zarządu d/s marketingu, dyrektorom marketingu, kierownikom zespołów marketingowych

Wyzwania, o których nam mówią, to najczęściej:

  1. Wprowadzamy na rynek innowacyjne produkty lub usługi, jak mamy o nich mówić, by uniknąć technologicznego żargonu i skupienia na funkcjonalnościach
  2. Brakuje nam informacji o naszych klientach od naszego działu sprzedaży, nie mamy skutecznych sposobów dzielenia się tą wiedzą
  3. Brak ścisłej współpracy ze sprzedażą powoduje utratę części szans sprzedażowych (tzw. „wyciek” leadów)

Klienci, którym pomogliśmy

MITEL - nowa komunikacja marketingowa po zmianie modelu biznesowego (z telco do unified communication) oraz integracja zespołów marketingowych z różnych rynków europejskich po fuzjach i przejęciach
UNIPETROL - integracja działów marketingu, sprzedaży i rozwoju produktów wokół komunikacji klientocentrycznej
SKANSKA - warsztaty storytellingu w budowaniu nowej komunikacji marketingowej
MBANK - warsztaty storytellingu do różnych osób decyzyjnych w organizacji na rynku B2C

W ramach doradztwa rozwojowego i podczas naszych warsztatów uczymy jak:

  • układać współpracę z działem sprzedaży w modelu komunikacji klientocentrycznej
  • wydobywać historie o klientach i budować system dzielenia się wiedzą w organizacji
  • tworzyć dedykowane różnym decydentom treści (persony zakupowe) i opracowywać strategię komunikacji do nich
  • budować autorytet doradcy biznesu w organizacji
  • być skutecznym w przekonywaniu do własnych pomysłów i wizji rozwoju
Nasi klienci POWIEDZIELI NAM

Ridiculously efficiency, personal commitment and quality are the phrases that comes to mind when I think about Story Seekers.

Tomasz Dreslerski

Dyrektor Sprzedaży do Klientów Kluczowych i Korporacyjnych, ORANGE Polska

Wykorzystałam umiejętności Story Seekers w tworzeniu oferty, w oparciu o potrzeby klientów, których do tej pory nie dostrzegałam.

Sylwia Chorąży

Marketing, Sustainability and Innovation Director, Skanska Commercial Development Europe

Współpraca ze Story Seekers Polska była dla mnie przyjemnością, tak na etapie planowania warsztatów jak i organizacji.

Wojciech Jędrzejczak

Head od Sales Sage

Warsztaty prowadzone przez Story Seekers to doskonała okazja, aby dowiedzieć się o praktycznych krokach, które sprzedaż i marketing może podjąć, aby prawdziwie zintegrować swoje działania.

Aleksandra Skalska

Marketing Director, Unipetrol RPA
Jeśli interesuje Cię doradztwo rozwojowe, z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania. Zadzwoń lub napisz do mnie.
Scroll to top