Warsztaty dla liderów

Open post

W jaki sposób komunikować się z zespołem, aby być autentycznym i budzić zaufanie? Czy z cechami lidera trzeba się urodzić, a może da się je wypracować? Z tymi pytaniami, na warsztat Story Seekers, przyszli młodzi liderzy z Unilever. Podczas całodniowego szkolenia dla 50 liderów z Polski, Łotwy, Litwy, Estonii,...

"Warsztaty dla liderów"Czytaj więcej

Interview with Corinne Klajda, CEO of Accord Group ECE

Open post

Magdalena Petryniak, Story Seekers interviews Corinne Klajda from Accord Group about leadership and relationships in business. Watch below or listen on Soundcloud and Spotify. Watch Corinne Klajda Hero Story Production:  Marcin Urban/MAI Collective   Check more Hero Stories on our blog. —–...

"Interview with Corinne Klajda, CEO of Accord Group ECE"Czytaj więcej

Warsztaty Story Seekers dla PwC

Open post

Na początku sierpnia trzech trenerów ze Story Seekers spotkało się w Zebra Tower, aby przeprowadzić warsztaty dla pracowników PwC. Magdalena Petryniak, Hanna Miecznikowska i Michał Grzbiela przez cały dzień uczyli jak skutecznie zbudować angażujące historie, z klientem w roli głównej. Dzień rozpoczął się częścią teoretyczną, pokazującą...

"Warsztaty Story Seekers dla PwC"Czytaj więcej

Siła autentycznych historii w docenianiu innych

Open post

Czerwiec upłynął nam pod hasłem doceniania. Jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w Polsce zorganizowała program Recognition, a trenerzy ze Story Seekers poprowadzili jednodniową sesję warsztatową “Siła autentycznych historii w docenianiu innych”. Wszystko po to, aby pokazać, jak ważne jest budowanie w pracy dobrej atmosfery, opartej na zaufaniu i wzajemnym...

"Siła autentycznych historii w docenianiu innych"Czytaj więcej

Sprzedaż bez sprzedawania – spotkanie z Girls in Tech

Open post

Za każdą kobietą kryje się wyjątkowa historia. Po spotkaniu z Girls in Tech jesteśmy tego pewni!   Czerwiec upłynął nam w bardzo kobiecym gronie. Miesiąc ten rozpoczęliśmy warsztatami dla Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland, a zakończyliśmy spotkaniem z Girls in Tech. To drugie spotkanie...

"Sprzedaż bez sprzedawania – spotkanie z Girls in Tech"Czytaj więcej

Autentyczne historie, a marka osobista

Open post

To było spotkanie w bardzo kobiecym gronie. Początek wakacji spędziliśmy z kobietami ze Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland podczas warsztatów z kreowania marki osobistej.   W czasach, kiedy niemal każdy posiada konta osobiste i zawodowe w social mediach, bardzo ważne jest, to co publikujemy, jakie udostępniamy...

"Autentyczne historie, a marka osobista"Czytaj więcej

Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: Case study ma zbudować u naszego potencjalnego klienta wniosek, że ja jako handlowiec i moja organizacja mamy kompetencje, by rozwiązać jego problem i pomóc osiągnąć...

"Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?"Czytaj więcej

Budowanie systemu storytellingu w organizacji

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak zbudować model storytellingu w sytuacji, gdy tworzony jest nowy projekt i nowa firma? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: To przypomina mi kolejną historię współpracy z naszym klientem z branży telekomunikacji, z którym miałam okazję pracować w Londynie. Wes dołączył do organizacji po serii fuzji i przejęć i jako członek zarządu...

"Budowanie systemu storytellingu w organizacji"Czytaj więcej
Scroll to top