Jesteśmy profesjonalistami z różnych dziedzin i na różnych etapach rozwoju zawodowego. Nasze drogi spotkały się na warsztatach metodą Mike'a Boswortha. Dla każdego z nas był to punkt przełomowy. Od tej chwili staliśmy się zespołem Hero Makers, który nieustannie trenuje i ćwiczy metodę Story Seekers®, by pomagać kolejnym klientom stawać się bohaterami swoich historii i tworzyć historie ich własnych klientów.
Przeczytaj nasze historie - kim jesteśmy i dlaczego reprezentujemy Story Seekers®
Magdalena Petryniak
Jest 23 maja 2013 roku. Moja 15 konferencja organizowana w Harvard Business Review Polska. Na scenie Mike Bosworth, twórca najważniejszych procesów sprzedaży doradczej na świecie. I nagle jego słowa: Po 30 latach rozwoju procesów sprzedażowych w B2B: Solution Selling, CustomerCentric Selling® odkryłem brakujące ogniwo, które odróżnia 13% najlepszych handlowców od pozostałych 87%. Te słowa mnie zelektryzowały i wzbudziły ciekawość.
Czytaj więcejKonrad Schroeder
Był rok 2010, a ja sporo swojego zawodowego czasu inwestowałem w realizację projektów prospołecznych, głównie w obszarze promocji zdrowia. Pewnego dnia odebrałem telefon od mojego szefa, który dzwonił z prośbą, bym zapoznał się z propozycją NGO’su z Krakowa, który chciał uzyskać partnerstwo Łodzi w ogólnopolskiej akcji Lokal Bez Papierosa. Miałem ocenić tę propozycję i zdecydować, czy taką współpracę ewentualnie rekomendować.
Czytaj więcejAneta Sikora
Był listopad 2017. Uczestniczę w warszatacie Customer Hero Selling. Podczas tego pamiętnego dnia uwierzyłam, że mogę skutecznie sprzedawać będąc sobą, bez sztucznej pozy i gry. Pasja Magdy Petryniak, atmosfera pracy w grupie, ludzie, którzy uczestniczyli w sesji – to wszystko było absolutnie wyjątkowe.
Czytaj więcejDariusz Pomianowski
Późnym latem 2014 roku zupełnie nieoczekiwanie znalazłem się w Zakopanem w hotelu Nosal Premium Resort, do którego zostałem zaproszony przez uroczą osobę Magdę Petryniak. Oprócz mnie zaproszenie dostało także pięć innych osób, które jako coachowie pomocniczy miały wspomagać Mike’a Bosworth’a w prowadzonym przez niego otwartym warsztacie „StorySeekers for Leaders”.
Czytaj więcejMagda Lemanek
Od wielu lat porozumiewanie się z ludźmi jest moją pasją – uczę innych i sama wciąż zgłębiam ten obszar. Bardzo ważne są dla mnie zrozumienie i akceptacja drugiej osoby pomimo różnic. Mam ogromną satysfakcję, gdy uczestnicy moich szkoleń ufają mi i dzięki temu angażują się i chcą zmieniać siebie i świat.
Czytaj więcejHanna Miecznikowska
7 marca 2018 roku zaczął się zwyczajnie, od szybkiej kawy i korków na ulicach, a skończył zjawiskowym zachodem słońca widzianym z 39 piętra Golden Floor Tower, który zdawał się potwierdzać, że to nie był kolejny zwykły dzień mojego życia. Bo to był dzień, w którym uczestniczyłam w pierwszych w moim życiu warsztatach rozmów handlowych. Konkretnie w warsztatach Story Seekers Customer Hero Selling.
Czytaj więcejKatarzyna Ociepka-Miąsik
Jest marzec, siedzę na sali szkoleniowej i biorę udział w warsztacie Story Seekers. Trochę podekscytowana, bo szkolenie to duża inwestycja, trochę pytająca się siebie „co ja tu robię, przecież ja nie sprzedaje…”. W moim zawodowym DNA znajdę projekty, zarządzanie, rozumienie tego co dzieje się w organizacjach z którymi pracuję, konsulting, ale nie sprzedaż. Siedzę i słucham, a na drugim planie obserwuję co dzieje się z moimi emocjami podczas warsztatu.
Czytaj więcejMichał Grzbiela
Jest 2016 rok, piękna letnia pogoda. Otrzymuję zaproszenie w charakterze słuchacza na jedną z konferencji poświęconej rozwojowi biznesu i sztuce komunikacji. Postanawiam, że idę. Jako osoba pracująca w międzynarodowym koncernie, odpowiadająca ze rynki Europy centralnej i wschodniej chętnie wykorzystuję okazje do poszerzania swojej wiedzy i jednej z pasji – kontaktu z ludźmi.
Czytaj więcej