“Po 30 latach rozwoju procesów sprzedażowych w B2B: Solution Selling, CustomerCentric Selling® odkryłem brakujące ogniwo, które odróżnia 13% najlepszych handlowców od pozostałych 87%.”
Mike Bosworth

O nas Konrad Schroeder

Konrad Schroeder

Program Director

Był rok 2010, a ja sporo swojego zawodowego czasu inwestowałem w realizację projektów prospołecznych, głównie w obszarze promocji zdrowia. Pewnego dnia odebrałem telefon od mojego szefa, który dzwonił z prośbą, bym zapoznał się z propozycją NGO’su z Krakowa, który chciał uzyskać partnerstwo Łodzi w ogólnopolskiej akcji Lokal Bez Papierosa. Miałem ocenić tę propozycję i zdecydować, czy taką współpracę ewentualnie rekomendować. Ideę przewodnią Kampanii uznałem za ważną, a sposób jej realizacji, za ciekawy. Już po niedługim czasie, miałem okazję poznać twórców całego projektu. Jednym z dwojga pomysłodawców całego przedsięwzięcia, była Magda. Ponieważ projekt w Łodzi zaowocował sukcesem, przez kolejne lata współdziałaliśmy jeszcze przy kilku kolejnych kampaniach. W między czasie sporo się jednak wydarzyło. Magda zamieniła Kraków na Warszawę, a ja inaczej rozłożyłem akcenty moich zawodowych wyborów i rozwinąłem się w branży doradczo – szkoleniowej, w którą z resztą zaangażowany byłem już wcześniej.

Aż nastał rok 2015 i niespodziewanie Magda zadzwoniła z innym tematem niż dotychczas. Już w pierwszych słowach, zaraz po syntetycznie potraktowanym small talk’u, opowiedziała mi o tym, że właśnie nawiązała partnerską współpracę z Mike’iem Bosworth’em, który zaproponował jej stworzenie przedstawicielstwa jego marki na Europę. A jej telefon do mnie związany jest z tym, iż zaprasza mnie do współtworzenia tego projektu. W tym momencie położyliśmy kamień węgielny pod całkiem nowy obszar współpracy.

Szybko okazało się, że metoda Mike’a jest czymś, z czym na naszym rodzimym rynku jeszcze się nie spotkałem. To, co było dla mnie najbardziej odświeżające to podejście koncentrujące się na człowieku. Nie na cyfrach i parametrach. Była to nowość, której szukałem od dawna. Dość szybkim krokiem wszedłem w projekt pt. „Story Seekers” i już zostałem.

Dziś najbardziej cenię sobie spójne połączenie uważności na człowieka z procesowym podejściem do budowania relacji i narzędziami, które wspierają rozwój poszczególnych kompetencji. Całość stanowi dla mnie uniwersalne rozwiązanie, które sprawdza się zarówno jako sposób na rozwój osobisty, jak i w rozmaitych kontekstach biznesowych. A dodatkowo mogę jeszcze realizować się wciąż wspierając rozwój metody, co daje mi dodatkową satysfakcję. Dlatego też jestem w zespole Story Seekers i odpowiedzialny za ekspertyzę merytoryczną w obszarze budowania, wdrażania i ewaluowania programów rozwojowych.

Scroll to top