Dyrektor marketingu

Najczęstsze wyzwania:

  • Nasze materiały promocyjne skupiają się na prezentacji produktów, usług i przewag konkurencyjnych: są techniczne, wypełnione specjalistyczną nomenklaturą
  • Marketing jest ekspertem w zakresie produktu / usługi, a potrzebujemy zbudować komunikację w oparciu o ofertę wartości i pełne zrozumienie potrzeb zakupowych i doświadczeń klientów
  • Brakuje procesu pozyskiwania leadów i spójnej, uzgodnionej między marketingiem i sprzedażą komunikacji do poszczególnych person zakupowych klienta
  • Brak spójnej komunikacji – posługiwania się podobnym językiem wewnątrz organizacji, jak i prowadzenia spójnych działań marketingowych do klientów
  • Nie znamy historii sukcesu klientów, nie ma procesu pozyskiwania tych historii od handlowców ani dzielenia się tą wiedzą w organizacji

 


Jak odpowiadamy na te wyzwania


MARKETING AND SALES INTEGRATION

  • budujemy spójność w definiowaniu „leada kwalifikowanego”, wyzwań i potrzeb potencjalnych prospektów pomiędzy marketingiem a sprzedażą
  • pomagamy w tworzeniu materiałów o firmie oraz historii klientów, które pokazują wartość naszych rozwiązań i współpracy z nami
  • pomagamy w budowaniu „kliento-centrycznej” komunikacji marketingowej, koncentrującej się na tym, jak różni klienci korzystają z naszych rozwiązań i jakie przynosi im to efekty
  • pomagamy definiowaniu wizji zakupowych klientów oraz budowaniu historii obrazujących te wizje zakupowe
  • wspieramy proces i kampanie pozyskiwania leadów sprzedażowych

Masz pytanie – napisz do nas:

Polecamy dodatkowe materiały: storyboard_story_seekersr-eng_660_web_optimiert

ccmssbt