Planujesz konferencję, spotkanie firmowe, roczne/kwartalne podsumowanie wyników, wyjazd integracyjny - to dobry moment na kontakt z nami. Popracujemy wspólnie nad stworzeniem wystąpienia, które zachwyci Twoich uczestników.
- Kick off - inauguracja roku dla działu sprzedaży, marketingu
- Spotkania partnerów biznesowych w kraju i za granicą
- Spotkania integracyjne
- Konferencje, kongresy
- Konferencje typu TEDx
- Akademie edukacyjne
Magdalena Petryniak
„Uwielbiam energię jaką daje scena, spotkania z ludźmi i dzielenie się wiedzą. Znam specyfikę konferencji i wydarzeń biznesowych zarówno jako organizator jak i prelegent.
Zorganizowałam i prowadziłam ponad 100 wydarzeń biznesowych (w tym kilka edycji Międzynarodowego Kongresu MBA, 35 konferencji z międzynarodowymi ekspertami w Harvard Business Review Polska, czy kongresy dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego), występowałam na podobnej liczbie konferencji w Polsce i za granicą jako prelegent czy moderator dyskusji (w tym na Forum Ekonomicznym w Krynicy, Forum Strategii Bankowych, Executive Summit, Leadership Festival, European Cybersecurity Forum).
Zapraszam Cię do spotkania i dyskusji o stworzeniu wyjątkowych doświadczeń wiedzy, inspiracji i działania dla uczestników Twojego wydarzenia.”
Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska
- Rola historii w budowaniu zaufania i podejmowaniu decyzji
- 5 elementów historii, które wywołują emocje i zainteresowanie
- Model i narzędzia do budowania i opowiadania historii (storyboard i karty historii)
- Rodzaje historii na różnych etapach cyklu zakupowego klienta
- „Customer Hero Story” – historia sukcesu naszego klienta w otwieraniu nowej sprzedaży na spotkaniach networkingowych, konferencjach
- Storytelling to za mało. Jak wsłuchiwać się w historie klienta i budować zrozumienie i więź emocjonalną
- Storytelling jako sposób komunikowania tego kim jestem i co jest dla mnie ważne w relacjach z zespołem i interesariuszami zewnętrznymi
- Historia przyszłości – czyli jak komunikować zmiany organizacyjne w inspirujący sposób
- Storytelling w integrowaniu zespołów wokół wspólnej misji („dlaczego”), szczególnie po fuzjach i przejęciach czy transformacjach organizacyjnych
- „Kogo reprezentuję i dlaczego” – historią do rekrutacji talentów, wdrażania nowych ludzi w organizacji i budowania poczucia dumy i więzi w zespole
- Historie porażek (Fuck-up stories) – drogą do budowania autentyczności i zaufania do lidera
- Integracja działań marketingu, sprzedaży i rozwoju produktów wokół klienta czyli jak zastosować podejście „Customer Hero” w praktyce
- Od języka produktów (cechy-funkcjonalności-korzyści) do języka historii sukcesów klienta – czyli jak budować wizję zakupową w kampaniach marketingowych i szkoleniu sprzedawców
- Biblioteka historii sukcesu klientów – czyli jak stworzyć obieg wymiany wiedzy o klientach pomiędzy marketingiem i sprzedażą
- Storytelling i story-tending (empatyczne wysłuchiwanie) w budowaniu zaufania i więzi w organizacji
„Dawno już nie miałam tyle przemyśleń i pomysłów które się narodziły po tak krótkim czasie. Od tego czasu niewiele minęło, a ja zastosowałam Pani metodę kolorowych kartek w moim dziale.”
Karolina Srokocz
https://www.linkedin.com/in/karolina-srokocz/
„Spotkanie bardzo inspirujące, od razu po nim zakupiłem książkę Mistrzowie Sprzedaży ... i jestem w trakcie lektury. Napisałem też już pierwszą historię, co prawda na FB i z życia prywatnego, ale czuję moc storytellingu.”
Piotr Krzyżowski
https://www.linkedin.com/in/piotr-krzyzowski/
Nie sprzedawaj! Opowiadaj historie - warsztat dla 100 osób dla społeczności handlowców Sales Angels
Gala Finałowa programu Biznes Trendy, 26 listopada 2015 r., Warszawa
Akademia sprzedaży
Storytelling w sprzedaży - Power speech dla firmy Mitel w Londynie