Już 13 maja o godzinie 18:00 zapraszamy na bezpłatny webinar, w którym podzielimy się naszym doświadczeniem oraz historiami sprzedażowymi, pokażemy jak utrzymać klientów i zdobyć tych nowych w czasach pandemii COVID-19.

O czym będziemy mówić?

  • Co zrobić, kiedy cykl sprzedaży wraca do punktu "zero"? Czyli rozmowy z obecnym klientem w czasie pandemii.
  • Trzy kroki do budowania zaufania w relacjach zdalnych
    1.  szczera ciekawość (zrozumienie klientów na nowo: ich bóle i cele)
    2. troska i empatia (rozmowy z troską, a nie z agendą; przykłady pytań, które warto zadać)
    3. inspiracja i edukacja (dzielenie się historiami, pomysłami z innych branż)

Dla kogo jest to spotkanie?

Dla handlowców, osób związanych ze sprzedażą, menadżerów oraz liderów.

Z kim spotkasz się podczas webinaru?

 

Magdalena Petryniak, Prezes Story Seekers Polska, Przedstawiciel Mike Bosworth Leadership™ na CEE

Od 15 lat zajmuję się komunikacją marketingową, sprzedażową i społeczną prowadząc Grupę SAPR. W 2015 roku dołączyłam do globalnego zespołu konsultantów Mike'a Boswortha wdrażając jego podejście Customer Hero Story® w organizacjach na całym świecie, w tym: Polsce, Singapurze, USA, UK, Czechach, Niemczech i Armenii. Specjalizuję się w branżach nowych technologii, cyberbezpieczeństwa, finansów i usług doradczych. Przez całą karierę związana jestem z edukacją menedżerską. Przez 3 lata zarządzałam programami specjalnymi i konferencjami ICAN Institute wydawcy "Harvard Business Review Polska". Obecnie jestem wykładowcą na studiach Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu. Jako trener, moderator, konferansjer i mentor przeprowadziłam ponad 250 warsztatów i konferencji na całym świecie. Jestem absolwentką Leadership Program w Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health w USA, aktywnie zaangażowaną w działalność społeczną.

Konrad Schroeder, Dyrektor Programowy Story Seekers, manager zarządzający marką 9th Symphony, psycholog społeczny, trener biznesu i diagnosta potencjału kadr, konsultant HR.

Z sukcesami od lat realizuję projekty rozwojowe dla Klientów z różnych branż i gałęzi gospodarki. Rozwijam potencjał pracowników wszystkich szczebli, dopasowując scenariusze działania i swoje metody pracy do potrzeb i oczekiwań Uczestników. Projektuję procesy transformacji sprzedaży i obsługi Klienta dla dużych i małych organizacji. Osobiście wieżę w to, że skuteczność osobista ściśle związana jest z przyjemnością czerpaną z tego co się robi. Dlatego też w swojej firmie przypisuję zadania zgodnie z kompetencjami i preferencjami członków mojego Zespołu.

Aneta Sikora, Project Manager, Hero Maker, Sales and Marketing Manager

Wspieram ludzi w komunikacji marketingowej B2B, sprzedaży, zarządzaniu projektami i rozwoju osobistym. Od ponad 14 lat realizuję śmiałe projekty marketingowe B2B wdrażając nowe usługi i produkty na rynek Polski. W SocialCube wdrażam programy social selling Connect-Influence-Grow, prowadzę konsultacje oraz tworzę treści do mediów społecznościowych. W 2018 rozpoczęłam współpracę z zespołem Story Seekers, który wspiera liderów, szefów sprzedaży i marketingu w komunikacji wg metodologii Mike’a Boswortha. Moją misją jest współpraca oparta na zaufaniu. Interdyscyplinarne podejście do problemów pozwala mi znajdować twórcze rozwiązania, inspirować innych i nieustannie się uczyć.

13 maja, godzina 18:00

Prelegenci: Magdalena Petryniak, Konrad Schroeder, Aneta Sikora

Scroll to top