„People don't buy what you do; they buy why you do it and what you do simply proves what you believe.”
Simon Sinek
DLA KOGO JEST TEN PROGRAM?
- Dla zespołów marketingu B2B, szczególnie w sektorach nowoczesnych technologii, przemysłu, sprzedających zaawansowane rozwiązania
- Dla managerów zajmujących się obszarem business development lub lead generation
- Dla Brand managerów, kierowników rozwoju produktów
- Dla osób zajmujących się kanałami partnerskimi (channel partners)
Warsztat Story Seekers w marketingu b2b
CHCĘ WDROŻYĆ UMIEJĘTNOŚCI STORY SEEKERS W MARKETINGU B2B DO
- Budowania lejka kwalifikowanych leadów we współpracy z działem sprzedaży
- Pozyskiwania „Historii sukcesu naszych klientów” od handlowców lub bezpośrednio od klientów i budowania formatów oraz treści, które dostarczają wartości i angażują nowych odbiorców,
- Budowania języka komunikacji opartego na autentycznych historiach i doświadczeniach klientów: „customer-centric” zamiast „product-centric”,
- Efektywniejszej współpracy i komunikacji z działem sprzedaży, tak by budować wspólne zrozumienie nie tylko kwalifikowania leadów, ale naszej roli w zwiększaniu sprzedaży,
- Wzmocnienia kompetencji zespołu marketingu, tak by umiał komunikować się jak partner biznesowy wewnątrz organizacji.
WYKORZYSTAM UMIEJĘTNOŚCI STORY SEEKERS W
- Tworzeniu treści i formatów opartych na prawdziwych doświadczeniach i sukcesach naszych klientów,
- Słuchaniu z empatią i docieraniu do osobistych potrzeb moich klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- Byciu bardziej świadomym i dojrzałym parterem w rozmowach biznesowych
Czego nauczysz się w programie story seekers w marketingu b2b
- Rola storytellingu w sprzedaży i marketingu B2B
- Typy historii na różnych etapach cyklu zakupowego klienta
- 5 elementów w tworzeniu efektywnych historii w komunikacji
- Praktyczny warsztat opowiadania historii z użyciem Storyboardu i kart do pisania historii
- budowanie, opowiadanie i wysłuchiwanie historii „O zmianie punktu widzenia”
- Success Stories klientów w budowaniu relacji i generowaniu nowego biznesu
- Czym jest wizja zakupowa klienta i jak ją wpisać w content marketing
- Historie klientów vs. case studies projektów
- Budowanie banku historii klienckich w organizacji (txt, video)
- budowanie, opowiadanie i wysłuchiwanie historii sukcesu klienta, któremu pomogliśmy
- Story-tending – czyli narzędzia wysłuchiwania historii klientów, partnerów, liderów
- Jakie blokery słuchania pozbawiają nas kluczowych insightów?
- Narzędzia empatycznego słuchania w budowaniu relacji
- Storyboard do zadawania pytań i pozyskiwania historii
- wydobycie, sparafrazowanie i napisanie historii sukcesu klienta, któremu pomogliśmy
- Personal Storytelling, czyli historie osobiste w inspirowaniu innych do działania
- „Start with WHY” – czyli jak odkryć swoją misję w historiach życiowych
- Jak wykorzystać business & personal storytelling w codziennej pracy: prezentacje, artykuły, video, spotkania
- budowanie, opowiadanie i wysłuchiwanie historii„Ambasadora Marki”
- „Warsztaty prowadzone przez Story Seekers to doskonała okazja, aby dowiedzieć się
o praktycznych krokach, które sprzedaż i marketing może podjąć, aby prawdziwie
zintegrować swoje działania.”
ALEKSANDRA SKALSKA
"Workshop organized by Magda and her team for my internal, international team was excellent! Great interactions, very good dynamic, interesting personal discoveries. Making a long story short - highly recommended."
MICHAŁ GRZBIELA
"It was a great honor to work with Magda. She combines talents that are necessary to business success. Magda has a very strong strategic approach and makes things happen. Magda is an entrepreneur, manager, innovator, social worker, trainer, public speaker and she does it all perfectly and professionally. I strongly recommend working with Magda."
ŁUKASZ WÓJCIK
- "Warsztaty Story Seekers® otworzyły mi oczy na rzeczy pozornie oczywiste – między innymi na to, że historia opowiedziana szczerze i w sposób prosty działa lepiej niż najbardziej zaawansowane prezentacje sprzedażowe. W naszej firmie reprezentuję siły marketingowe wspierające sprzedaż. Często słyszę, że „sprzedaż nie potrzebuje marketingu, bo i tak do klienta idzie z Excelem”, a w procesach moich kolegów najważniejsze są liczby. Ale to tylko część prawdy. Myślę, że po tych warsztatach będę potrafiła skuteczniej wspierać moich współpracowników proponując im historie, które trafią do umysłów naszych klientów. Mam zapał i sporo argumentów, aby przekonać ich, że historie pozwolą naszym klientom B2B spojrzeć na nas jako potencjalnych kontrahentów z innej perspektywy niż tylko z perspektywy Excela. Myślę, że Story Seekers® daje pomost, którego często brakuje pomiędzy sprzedażą i marketingiem. Polecam ten warsztat osobom z obu tych działów."
KATARZYNA PIŁAT
PRACOWALIŚMY Z:
Masz pytania? Porozmawiajmy
magda.petryniak@storyseekers.pl