„Ludzie nie kupują tego co robisz; kupują to, dlaczego to robisz, a to co robisz potwierdza w co wierzysz.”
Simon Sinek
DLA KOGO JEST TEN PROGRAM?
- Liderów zmian
- Innowatorów społecznych
- Szefów organizacji społecznych, branżowych, pozarządowych (NGO)
- Zespołów prowadzących kampanie społeczne, lobbingowe, fundraisingowe
- Wolontariuszy pracujących dla organizacji pozarządowych
Warsztat Story Seekers w fundraisingu
CHCĘ WDROŻYĆ UMIEJĘTNOŚCI STORY SEEKERS DO
- Budowania kampanii społecznych, lobbingowych i fundraisingowych,
- Rozwoju relacji z darczyńcami i beneficjentami kampanii,
- Rekrutowania, wdrażania i integrowania zespołu wolontariuszy wokół wspólnej misji i celu,
- Tworzenia partnerstw z różnymi interesariuszami
- „sprzedawania” naszych idei skutecznie do różnych odbiorców w sektorze publicznym i prywatnym
Czego nauczysz się w programie story seekers w fundraisingu
- Rola storytellingu w podejmowaniu decyzji i wpływaniu na innych
- Drabina zamiany behawioralnej wg FBI
- Kluczowe elementy budowania i opowiadania historii”
- Profile odbiorców – czyli jak zbudować i opowiadać historie do różnych decydentów
- Balansowanie faktów i emocji w komunikacji perswazyjnej
- Różne typy historii w fundraisingu
- Budowanie i opowiadanie historii zmiany punktu widzenia
- Bariery słuchania
- Rola empatii w budowaniu zrozumienia, więzi i wpływu
- Zadawanie pytań i narzędzia empatycznego słuchania
- Pozyskiwanie historii od beneficjentów, partnerów, darczyńców i tworzenie treści do zwiększania zasięgu kampanii
- Pozyskiwanie historii beneficjentów, partnerów, darczyńców
- Personal Storytelling, czyli historie osobiste w inspirowaniu innych do działania
- „Start with WHY” – czyli jak odkryć swoją misję w działaniu
- Jak wykorzystać business & personal storytelling w codziennej pracy: prezentacje, artykuły, video, spotkania
- budowanie, opowiadanie i wysłuchiwanie historii „Kogo reprezentuję i dlaczego?”
"Magdalena Petryniak prowadziła warsztaty podczas Akademii Liderek Biznesu. Chętnie przyjęła naszą propozycję i zaproszenie. Współpraca z nią była bardzo udana. Nasze Alumnki bardzo chętnie przychodziły na zajęcia, które prowadziła i wyrażały o nich bardzo dobre opinie. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie trwała przez kolejne edycje projektu."
Ewa Paga
"Magda prowadziła dla nas szkolenie ze story-tellingu dla grupy ok. 20 osób. Było to bardzo esencjonalne 1-dniowe szkolenie przygotowujące koordynatorów ds. biznesowych, pozyskujących przedsiębiorców do roli Inwestora Społecznego dla SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI (ogólnopolskich programów społecznych, rozwijających się także poza granicami Polski). Sposób prowadzenia i dobór zakresu spowodowały, że uczestnicy zakończyli szkolenie z dużym entuzjazmem do działania. Praktyczne ćwiczenia dały na zakończenie pierwszą porcję angażujących historii, gotowych do zastosowania w praktyce. Polecam Magdę jako trenera i osobę o dużej wiedzy z zakresu budowania relacji i pracy z partnerami biznesowymi, a metodykę Story Seekers jako dobry otwierający proces sprzedaży."
WOJCIECH KMIECIK
"As one of our Keynote speakers during the World Congress of Cardiology & Cardiovascular in Dubai in 2018, Magdalena gave a very powerful and memorable presentation. During her speech, Magdalena challenged an audience composed of world renown cardiologists and powerful CEOs by explaining that using scientific data, statistics, numbers and figures was not enough to bring about change and that if they wanted to be successful at leading and inspiring others, they should be more authentic and use their own personal stories. Magdalena is a wonderful storyteller herself, and she has a unique way to help people connect with their emotional side thus creating meaningful connection between them. I could not recommend her more highly!"
Florence Berteletti
„Współpraca ze Story Seekers była dla nas okazją do tego aby zobaczyć nasze innowacje w nowej odsłonie. Za każdą innowacją stoi bowiem historia, którą warto opowiedzieć, tylko trzeba jeszcze wiedzieć jak dobrze to zrobić.
O sile historii najlepiej obrazuje fakt, iż jedna z uczestniczek, opowiadając o swoim pomyśle, już na sali szkoleniowej zyskała pierwszych stałych darczyńców, którzy zdecydowali się na comiesięczne wspieranie podopiecznych Stowarzyszenia Tęcza w Krakowie – osób z zespołem downa, którzy chcą otworzyć swojego foodtracka.”
Małopolski Inkubator Innowacji Społecznych - ROPS Kraków
PRACOWALIŚMY Z:
Masz pytania? Porozmawiajmy
magda.petryniak@storyseekers.pl