✅ Jak budować zaufanie u klienta, który widzi mnie po raz pierwszy?
✅ Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów ?
✅ Jak się wyróżnić od konkurencji ?
✅ Jak budować pozycję zaufanego partnera a nie dostawcy usług?
Z takimi oczekiwaniami zmierzyli się na warsztatach dla konsultingu Magdalena Petryniak, Hanna Miecznikowska oraz Michał Grzbiela – trenerzy Story Seekers Polska
Pracując na bazie modelu Zaufania Mike Bosworth Leadership uczestnicy rozwijali umiejętności, takiej komunikacji, by budować przekonanie pracy z konsultantem, który nie tylko zna się na temacie i potrafi rozwiązać każdy problem, ale przede wszystkim troszczy się o klienta, stawia go w centrum uwagi i widzi w nim człowieka. Historie to dla nas transfer emocji i budowanie więzi, które są kluczowym elementem relacji.
To co mocno wybrzmiało to wiara w podejście „konsultingu z ludzką twarzą”, troski o człowieka, wewnątrz organizacji, jak i o naszych klientów.
Jeśli chcesz rozwinąć umiejętność komunikacji budującej zaufanie w biznesie i życiu osobistym – napisz do nas, porozmawiajmy.