“Po 40 latach rozwoju procesów sprzedażowych w B2B: Solution Selling, CustomerCentric Selling® odkryłem brakujące ogniwo, które odróżnia 13% najlepszych handlowców od pozostałych 87%.”
Mike Bosworth
Doskonale znany w świecie sprzedaży autor metodyk sprzedażowych, trener i mówca.
Pracując w dziale sprzedaży firmy Xerox, współpracował z Neil’em Rackhamem w badaniach, których rezultatem było stworzenie metodyki SPIN Selling, która podbiła świat sprzedaży w latach 80-tych ubiegłego wieku.
Mike jest autorem dwóch, wiodących w świecie sprzedaży metodyk – Solution Selling oraz CustomerCentric Selling®, będących tematami jego dwóch książek, które stały się światowymi bestsellerami.
W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership, w której uczy menedżerów na całym świecie jak wykorzystywać moc opowieści oraz umiejętności autentycznego słuchania dla budowania trwałych relacji tak z klientami jak i ze współpracownikami. Relacji, które budują wzajemne zaufanie, a także motywują do zmian i rozwoju.
Opracowując metodę Story Seekers® Mike połączył odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii. Stworzył w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwala otwierać relacje, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste więzi i w rezultacie zdobywać więcej klientów.
Tworząc metodę Story Seekers®, jej architekturę, tzw. „Story Board” i karty Story Seekers® Mike wykorzystał nie tylko wyniki badań naukowych, ale także narzędzia, którymi posługują się m.in. amerykańscy twórcy scenariuszy filmowych.
Metoda Story Seekers®, jako najnowocześniejsze podejście w sprzedaży została już wdrożona w wielu firmach, operujących głównie na rynku B2B, w wielu sektorach, m.in.: nowych technologii, informatyki, medycyny i usług finansowych.
Dzięki tej metodzie handlowcy, marketerzy i liderzy wiedzą jak:
• wykorzystywać storytelling, aby wpływać na zmianę u klientów;
• przedstawiać pomysły i doświadczenia w formie opowieści - dzięki sprawdzonej strukturze;
• budować własną pulę historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
• opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
• słuchać z empatią, aby skłaniać ludzi do otworzenia się.
What Great Salespeople Do: The Science of Selling Through Emotional Connection and the Power of Story”, Michael Bosworth, Ben Zoldan
Ta przełomowa książka oferuje niezwykły wgląd w największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi sprzedawcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, inspirując swoich klientów do wyrażenia zgody na zmianę.
Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji”, Michael Bosworth, Ben Zoldan
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Mike Bosworth na TED Talks
Eksplorując sztukę tradycyjnego sprzedawcy, Mike Bosworth wydobywa techniki z najlepszych handlowców, aby znaleźć połączenie między storytellingiem a zdobywaniem zaufania.
Przyjdź na licencjonowany warsztat opracowany przez Mike’a Boswortha