Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.
Książka ta nauczy was, jak:
- osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
- korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
- zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
- budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
- opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
- słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
- włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.
Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.
Źródło opisu: http://www.studioemka.com.pl
Historia Inpostu, to historia wytrwałości, odwagi, ekspansji i polskiej globalnej marki. Chcę tworzyć tę historię jeszcze długo i dzielić się nią z innymi. Siła narracji daje naszej firmie i wypracowanym rozwiązaniom trwałą przewagę konkurencyjną. Tworzenie opowieści pomaga budować silną tożsamość i lepiej komunikować się z rynkiem. Ta książka na pewno Państwu w tym pomoże.
Rafał Brzoska
Dr Paweł Fortuna
Janusz Jaroszek
Przez całe nasze zawodowe życie uczono nas, aby zadawać pytania diagnostyczne, przedstawiać propozycje wartości i analizować ROI. Zwykle to nie działa - w najlepszym razie możemy podyskutować z klientem o liczbach, co angażuje wyłącznie lewą półkulę i odstręcza nabywców. Ta książka pokazuje nam znacznie lepszy sposób.
John Burke
Ta książka przełamuje dotychczasowy paradygmat, procesowi sprzedaży nadaje prawdziwie ludzki wymiar. Naprawdę czyni cuda!