Książka

Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.

Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

Książka ta nauczy was, jak:

  • osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
  • korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
  • zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
  • budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
  • opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
  • słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
  • włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.

Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.

Źródło opisu: http://www.studioemka.com.pl

RECENZJE

Historia Inpostu, to historia wytrwałości, odwagi, ekspansji i polskiej globalnej marki. Chcę tworzyć tę historię jeszcze długo i dzielić się nią z innymi. Siła narracji daje naszej firmie i wypracowanym rozwiązaniom trwałą przewagę konkurencyjną. Tworzenie opowieści pomaga budować silną tożsamość i lepiej komunikować się z rynkiem. Ta książka na pewno Państwu w tym pomoże.

Rafał Brzoska

Prezes Zarządu Integer SA
Polecam praktykom biznesu! Ciekawe uzupełnienie psychologicznych badań nad perswazją narracyjną. Tę książkę dobrze się czyta, a wiedza w niej zawarta jest do natychmiastowego wdrożenia.

Dr Paweł Fortuna

Psycholog społeczny
Nawet najbardziej biznesowe kontakty sprowadzają się w istocie do relacji między ludźmi. Dostrzeżenie osobistego wymiaru kontaktów między firmami pozwala zwiększyć efektywność współpracy. Głębokość relacji z odbiorcami to klucz do zysków i efektywności działania. Relacje tworzą się poprzez opowiadanie historii osobistych i firmowych oraz empatyczne słuchanie. Z pewnością przeczytam tę książkę, by nauczyć się tych umiejętności.

Janusz Jaroszek

Dyrektor Zarządzający IMD Polska

Przez całe nasze zawodowe życie uczono nas, aby zadawać pytania diagnostyczne, przedstawiać propozycje wartości i analizować ROI. Zwykle to nie działa - w najlepszym razie możemy podyskutować z klientem o liczbach, co angażuje wyłącznie lewą półkulę i odstręcza nabywców. Ta książka pokazuje nam znacznie lepszy sposób.

John Burke

Wiceprezes Grupy Oracle Corporation

Ta książka przełamuje dotychczasowy paradygmat, procesowi sprzedaży nadaje prawdziwie ludzki wymiar. Naprawdę czyni cuda!

David R. Hibbard

Prezes Dilalexic INC™
Scroll to top