Jak promować i sprzedawać innowacje społeczne?

29 marca 2019 r. w Krynicy pracowaliśmy z 10 Innowatorami społecznymi z Małopolski nad ich strategią wprowadzania produktu na rynek i promocji. Warsztat prowadzony przez Magdalenę Petryniak, prezes Story Seekers Polska odbył się w ramach Małopolskiego Inkubatora Innowacji Społecznych, programu koordynowanego przez ROPS w Małopolsce. Uczestnicy pracowali nad swoimi produktami i usługami wykorzystując m. in. kanwę modelu biznesowego, kanwę oferty wartości i model budowania historii Story Seekers.

Ćwiczenia, dyskusje i prezentacje pozwoliły uczestnikom lepiej zrozumieć

  • Czym jest oferta wartości i jak ją przełożyć na język wartości klienta?
  • Na jakie problemy opowiadamy?
  • Mapa klientów – kto jest klientem, użytkownikiem, beneficjentem i partnerem naszych działań i jakie korzyści uzyskuje ze współpracy
  • Jak prowadzić rozmowy z różnymi typami klientów?
  • Jak docierać do różnych odbiorców i prowadzić z nimi dialog
  • Jak wykorzystać Storytelling w budowaniu ciekawości i sprzedawaniu mojego produktu, usługi

 

Trzymamy kciuki za wszystkich innowatorów i gratulujemy Małopolskiemu Inkubatorowi Innowacji Społecznych za budowanie tak pięknego ekosystemu dla innowacji. Więcej w temacie innowacji społecznych już niedługo na naszej www.

Scroll to top