Umiejętności + Narzędzia + Samoświadomość – te obszary rozwijamy na warsztatach Customer Hero Selling dla (dojrzałych) sprzedawców w B2B.
Uczestnicy programu dla Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA wskazali, że najważniejsza była świadomość! W jakich obszarach? Zobaczcie:
(1) To szkolenie otworzyło mi głowę na sposób mojej pracy. Muszę z większą uwagą podchodzić do kontaktów z klientami, nie tylko wysyłać im oferty, ale zadawać więcej pytań i lepiej poznać ich potrzeby.
(2) Rozmowa opiera się na porozumieniu dwóch stron
(3) Ważne są empatia, otwartość i słuchanie podczas rozmów. Trzeba więcej słuchać, mniej mówić (4) Nie zawszę muszę mieć rozwiązanie dla klienta. To klient ma się wypowiedzieć, a ja mam mu pomóc.
(5) kluczowa jest współpraca między działami w firmie zajmującymi się klientami
Wiele nieefektywności w sprzedaży bierze się z braku świadomości i refleksji nad tym, jak prowadzimy relacje z klientami, z automatyzacji i racjonalizacji. Warto się przyjrzeć swoim nawykom i nauczyć się działać w nowy sposób, świadomie.
Zespół Story Seekers Ci w tym pomoże. Zobacz jak, zapisz się na WARSZTATY.