Doradztwo rozwojowe jako proces realizujemy w 3 krokach:
Krok 1. Diagnoza - audyt kompetencji i działań zespołu, istniejących procesów, zmian w otoczeniu biznesowym
Krok 2. Warsztaty - trening umiejętności koniecznych do wprowadzenia zmiany
Krok 3. Wdrożenie - wypracowanie rekomendacji dot. modyfikacji dotychczasowych procesów, wzmacniania nowych umiejętności w zespole oraz onboardingu pracowników
LIDERZY
Pomagamy liderom organizacji, działów, zespołów.
Wyzwania, o których nam mówią, to najczęściej:
- Przechodzimy przez duże zmiany organizacyjne wynikające z restrukturyzacji, nowego modelu biznesowego czy fuzji i potrzebujemy ambasadorów tych zmian, którzy zarażą pozytywną wizją przyszłości innych
- Wprowadzamy nową strategię i pomimo komunikacji, ludzie jej nie znają, nie identyfikują się z nią, są niewystarczająco niezaangażowani
- Mamy coraz bardziej zróżnicowane zespoły (pokoleniowo, kulturowo) i chcemy budować lepszą współpracę między nimi, otwartość i płynną wymianę wiedzy
W ramach doradztwa rozwojowego i podczas naszych warsztatów uczymy jak:
- komunikować nową strategię
- budować autentyczny wizerunek
- rozwijać komunikację w zespołach
SZEFOWIE SPRZEDAŻY
Pomagamy członkom zarządu d/s sprzedaży, dyrektorom sprzedaży, kierownikom zespołów handlowych.
Wyzwania i cele, o których nam mówią, to najczęściej:
- Przechodzimy z modelu sprzedaży produktów i usług do modelu doradztwa. potrzebujemy audytu kompetencji oraz nowych ścieżek rozwojowych w zespole handlowym
- Rozwijamy zespół odpowiadający za nowy biznes i potrzebujemy wyposażyć ludzi w narzędzia i umiejętności rozpoczynania cyklu zakupowego u nowych klientów i budowania lejka sprzedażowego (pipeline)
- Rekrutujemy nowych handlowców, ale czas do pierwszej sprzedaży jest zbyt długi, potrzebujemy szybszego procesu ich wdrażania (onboardingu)
- Nasz biznes opiera się przede wszystkim na przetargach. Martwi nas rosnący wskaźnik przegranych zapytań ofertowych (RFP)
W ramach doradztwa rozwojowego i podczas naszych warsztatów uczymy jak:
- szybko wdrażać nowych handlowców, by już w pierwszym miesiącu mogli prowadzić wartościowe rozmowy z klientami
- budować jakościowy pipeline nowych klientów i przygotowywać scenariusze rozmów z różnymi decydentami w organizacji
- zwiększać skuteczność spotkań handlowych (tj. konwersję od 1-go do 2-go i kolejnych spotkań)
- budować kompetencje społeczne u handlowców, szczególnie w zakresie budowania zaufania i słuchania klienta, zanim zaczną doradzać i sprzedawać
- zbudować bazę wiedzy i historii o klientach
- zaprojektować system dzielenia się wiedzą o klientach w organizacji
SZEFOWIE MARKETINGU
Pomagamy członkom zarządu d/s marketingu, dyrektorom marketingu, kierownikom zespołów marketingowych
Wyzwania, o których nam mówią, to najczęściej:
- Wprowadzamy na rynek innowacyjne produkty lub usługi, jak mamy o nich mówić, by uniknąć technologicznego żargonu i skupienia na funkcjonalnościach
- Brakuje nam informacji o naszych klientach od naszego działu sprzedaży, nie mamy skutecznych sposobów dzielenia się tą wiedzą
- Brak ścisłej współpracy ze sprzedażą powoduje utratę części szans sprzedażowych (tzw. „wyciek” leadów)
W ramach doradztwa rozwojowego i podczas naszych warsztatów uczymy jak:
- układać współpracę z działem sprzedaży w modelu komunikacji klientocentrycznej
- wydobywać historie o klientach i budować system dzielenia się wiedzą w organizacji
- tworzyć dedykowane różnym decydentom treści (persony zakupowe) i opracowywać strategię komunikacji do nich
- budować autorytet doradcy biznesu w organizacji
- być skutecznym w przekonywaniu do własnych pomysłów i wizji rozwoju
Ridiculously efficiency, personal commitment and quality are the phrases that comes to mind when I think about Story Seekers.
Tomasz Dreslerski
Wykorzystałam umiejętności Story Seekers w tworzeniu oferty, w oparciu o potrzeby klientów, których do tej pory nie dostrzegałam.
Sylwia Chorąży
Współpraca ze Story Seekers Polska była dla mnie przyjemnością, tak na etapie planowania warsztatów jak i organizacji.
Wojciech Jędrzejczak
Warsztaty prowadzone przez Story Seekers to doskonała okazja, aby dowiedzieć się o praktycznych krokach, które sprzedaż i marketing może podjąć, aby prawdziwie zintegrować swoje działania.