Autentyczne historie, a marka osobista

To było spotkanie w bardzo kobiecym gronie. Początek wakacji spędziliśmy z kobietami ze Stowarzyszenia Women in Real Estate in Poland podczas warsztatów z kreowania marki osobistej.

 

W czasach, kiedy niemal każdy posiada konta osobiste i zawodowe w social mediach, bardzo ważne jest, to co publikujemy, jakie udostępniamy oraz jakiej narracji używamy w postach, komentarzach i wiadomościach. Podczas warsztatów prowadzonych przez Magdalenę Petryniak, uczestniczki mogły w praktyczny sposób sprawdzić, jak radzą sobie z opowiadaniem o sobie i czy potrafią świadomie kreować swoją markę osobistą.

Duży nacisk został położony na autentyczność, która w Internecie, social mediach, a przede wszystkim w rzeczywistości jest bardzo cenna, a czasem o niej zapominamy. Dzięki przedstawionemu modelowi budowania, opowiadania i słuchania historii, każda z uczestniczek warsztatów mogła zbudować swoją autentyczną historię i podzielić się nią na forum.

Zamierzony efekt warsztatów został osiągnięty, gdyż jedna z uczestniczek zakończyła spotkanie słowami “Zawsze warto być autentycznym, pokazywać, to kim się jest.” My również uważamy, że najważniejsze w budowaniu i kreowaniu marki osobistej jest umiejętne opowiadanie autentycznych historii.

 

Jeśli również zastanawiasz się nad tym, jak skutecznie kreować swoją markę osobistą, skontaktuj się z nami – razem znajdziemy rozwiązanie.







Scroll to top