STORY SEEKERS & CONTROLLING SYSTEMS ZAPRASZAJĄ NA
WARSZTAT STORYTELLING W CONTROLLINGU
Coraz więcej danych, coraz szybsze narzędzia i coraz mniej czasu u menedżerów - to od Twojej komunikacji zależy jak wykorzystasz czas rozmowy i jak będziesz postrzegany w organizacji.
Rozwiń kompetencje komunikacji interpersonalnej dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™
"Ludzie podążają za tymi, którym ufają" - Mike Bosworth, Mike Bosworth Leadership™
DLA KOGO JEST TEN WARSZTAT?
- Controllerów finansowych, analityków i finansistów mających kontakt z ludźmi z biznesu
- Menedżerów finansów i controllingu zarządzających ludźmi
- Dyrektorów finansowych zaangażowanych w tematy strategiczne na poziomie zarządu i właścicieli
- Wszystkich osób, które chcą rozwinąć swoją karierę, a umiejętność słuchania i wyrażania swojego zdania jest w tym kluczowa
POZNAJ EFEKTY WARSZTATÓW STORY SEEKERS
W WYMIARZE BIZNESOWYM
- Większa łatwość w otwieraniu rozmów i przekonywaniu do swoich pomysłów/ rekomendacji
- Większa świadomość i kontrola w prowadzeniu procesu relacji z klientem wewnętrznym
- Silniejsze, głębsze relacje z klientami, pracownikami, managerami, oparte na zaufaniu, zdolność do rozmawiania szczerze o obiekcjach, zastrzeżeniach rozmówców
- Poczucie pewności w prowadzeniu prezentacji na różnych szczeblach
W WYMIARZE INTERPERSONALNYM
- Rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej rozumianej jako zbioru umiejętności: budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz empatycznego tworzenia relacji
- Przećwiczenie (zdobycie) umiejętności przeprowadzenia nowego typu rozmowy interpersonalnej, która buduje u "klientów wewnętrznych" poczucie pracy z zaufanym doradcą biznesowym
PRAKTYCZNY TRENING
SESJE MAJĄ CHARAKTER TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI, CO OZNACZA, IŻ 75% SESJI STANOWIĄ ĆWICZENIA WŁASNE I GRUPOWE ORAZ WNIOSKI UCZESTNIKÓW.
Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach pracy controllera. Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.
Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupy ćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.
WARSZTAT STORYTELLING DLA CONTROLLERÓW
Przećwicz rozmowy, które budują zaufanie "klienta" - partnera biznesowego - pracownika - managera - lidera organizacji.
KROK 1: OPOWIADANIE HISTORII - (STORYTELLING) W OTWIERANIU ROZMÓW Z KLIENTAMI, PRACOWNIKAMI, MANAGERAMI
Etap rozmowy:
- Otwieranie rozmowy z klientem, pracownikiem, managerem
- Budowanie zaciekawienia i chęci dalszych kroków
- Rozmowy networkingowe, które pomagają w umówieniu spotkania z klientem
Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:
- gotowymi historiami "sukcesu klientów" (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań biznesowych, konferencji, etc.
- opisem kluczowych rozmówców w procesie komunikacji
- znajomością metody i narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie biznesowej
- indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji interpersonalnej
KROK 2: EMPATYCZNE SŁUCHANIE W BUDOWANIU ZROZUMIENIA I WIZJI ROZWIĄZANIA "KLIENTA" - PARTNERA BIZNESOWEGO, PRACOWNIKA, MANAGERA
Etap rozmowy:
- Zrozumienie perspektywy biznesowej i wyzwań "klienta", tj. partnera biznesowego, pracownika, managera, lidera organizacji
- Współtworzenie Wizji Rozwiązania wraz z "klientem"
Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:
- umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebach klienta bez sztywnych scenariuszy
- umiejętnością do empatycznego słuchania,bez "agendy" i naciskania "klienta"
- umiejętnością wykorzystania historii do zaadresowania obaw, obiekcji "klienta"
- zrozumieniem jak budować zaufanie i więź z klientem, pracownikiem, managerem
TWÓRCA METODY
MICHAEL T. BOSWORTH
Mike Bosworth jest dobrze znany w świecie sprzedaży jako trener i mówca. Już w latach 70tych ubiegłego wieku współpracował z Neilem Rackhamem w Xerox w badaniu,którego wynikiem było stworzenie SPIN Selling. On sam jest autorem dwóch wiodących metodologii sprzedażowych: Solution Selling oraz Customer Centric Selling®, na bazie których wydał dwie bestsellerowe książki.
W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership™, w której uczy menedżerów na całym świecie wykorzystywać moc opowieści oraz empatycznego słuchania,w celu budowania zaufania oraz motywowania innych do zmian.
To właśnie przełomowe badania nauki w zakresie psychologii i neurologii pozwoliły Mikowi na opracowanie metody Story Seekers™, która wykorzystując siłę opowieści umożliwia angażowanie, wywieranie wpływu na odbiorców i osiąganie własnych celów.
W oparciu o naukowe badania oraz narzędzia wykorzystywane m.in. przez scenarzystów filmowych Mike stworzył sprzedażową architekturę "storyboard" i karty Story Seekers™.Metoda Story Seekers™ została wdrożona w wielu firmach na całym świecie, głównie w firmach B2B sektora nowych technologii, informatycznego, przemysłowego, medycznego czy usług finansowych.
MANAGING PARTNER STORY SEEKERS POLSKA (PROWADZĄCA)
MAGDALENA PETRYNIAK
Partner biznesowy w Polsce i główny konsultant Mike'a Boswortha - światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy Story Seekers®.
W tej metodzie prowadzi projekty i warsztaty dla działów sprzedaży i marketingu firm B2B w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. W Polsce pracowała m.in. dla: Astor, Skanska, Faraone,Orange, Raiffeisen, Innogy.
Od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B. Prowadząc firmę Grupa SAPR zrealizowała ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie. Zarządzała programami specjalnymi i konferencjami Harvard Business Review Polska. Ekspertka aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.
INWESTYCJA
8-godzinny dzień warsztatowy (6.11.2019)
1 740 zł netto / 1 osoba
W cenie:
- Uczestnictwo w całodniowym szkoleniu
- Materiały do pracy w trakcie warsztatów (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
- Wyżywienie przerwy kawowe, lunch
KONTAKT
Jeżeli masz pytania lub chcesz zarezerwować miejsce,zadzwoń lub napisz do nas.Jesteśmy do Twojej dyspozycji!