13 MAJA - 14 MAJA 2019 Business Link PGE Narodowy, Warszawa Storytelling dla inżynierów

Rozwiń kompetencje komunikacji interpersonalnej dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™

 

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Inżynierów mających kontakt z klientami biznesowymi
  • Managerów zespołów w firmach przemysłowych
  • Właścicieli firm przemysłowych
  • Wszystkich osób, które pracują w środowisku techcznicznym
Korzyści Warsztatów Storyseekers

W wymiarze biznesowym

  • Większa łatwość w otwieraniu rozmów i przekonywaniu do swoich pomysłów
  • Większa świadomość i kontrola w prowadzeniu procesu relacji z klientem, bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych
  • Silniejsze, głębsze relacje z klientami, pracownikami, managerami, oparte na zaufaniu, zdolność do rozmawiania szczerze o obiekcjach, zastrzeżeniach rozmówców

W wymiarze interpersonalnym

  • Rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej rozumianej jako zbioru umiejętności: budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz empatycznego tworzenia relacji
  • Przećwiczenie (zdobycie) umiejętności przeprowadzenia nowego typu rozmowy interpersonalnej, która buduje u "klientów" poczucie pracy z zaufanym doradcą biznesowym
ROZMOWY, KTÓRE Budują zaufanie
DZIEŃ 1
OPOWIADANIE HISTORII - (STORYTELLING) W OTWIERANIU ROZMÓW Z KLIENTAMI, PRACOWNIKAMI, MANAGERAMI

Etap rozmowy handlowej:

  • Otwieranie rozmowy z klientem, pracownikiem, managerem
  • Budowanie zaciekawienia i chęci dalszych kroków
  • Rozmowy na konferencjach, które pomagają w umówieniu spotkania z klientem

 

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • gotowymi historiami "sukcesu klientów" (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, etc.
  • opisem kluczowych rozmówców w procesie komunikacji (persony zakupowe)
  • znajomością metody i narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie biznesowej
  • indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji interpersonalnej
DZIEŃ 2
EMPATYCZNE SŁUCHANIE W BUDOWANIU ZROZUMIENIA I WIZJI ZAKUPOWEJ "KLIENTA" - PARTNERA BIZNESOWEGO, PRACOWNIKA, MANAGERA

Etap rozmowy handlowej:

  • Zrozumienie perspektywy biznesowej i wyzwań klienta, tj. partnera biznesowego, pracownika, managera, lidera organizacji
  • Współtworzenie Wizji Zakupowej wraz z klientem

 

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebach klienta bez sztywnych scenariuszy
  • umiejętnością empatycznego słuchania, bez "agendy" i naciskania klienta
  • umiejętnością wykorzystania historii do zaadresowania obaw, obiekcji klienta
  • zrozumieniem jak budować zaufanie i więź z klientem, pracownikiem, managerem

Sesje mają charakter treningu umiejętności, co oznacza, iż 75% sesji stanowią ćwiczenia własne i grupowe oraz wnioski uczestników.

Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach sprzedażowych.Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.

Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupy ćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.

TWÓRCA METODY

MICHAEL T. BOSWORTH
Mike Bosworth jest dobrze znany w świecie sprzedaży jako trener i mówca. Już w latach 70tych ubiegłego wieku współpracował z Neilem Rackhamem w Xerox w badaniu, którego wynikiem było stworzenie SPIN Selling. On sam jest autorem dwóch wiodących metodologii sprzedażowych: Solution Selling oraz Customer Centric Selling®, na bazie których wydał dwie bestsellerowe książki.

W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership™, w której uczy menedżerów na całym świecie wykorzystywać moc opowieści oraz empatycznego słuchania, w celu budowania zaufania oraz motywowania innych do zmian.

To właśnie przełomowe badania nauki w zakresie psychologii i neurologii pozwoliły Mikowi na opracowanie metody Story Seekers®, która wykorzystując siłę opowieści umożliwia angażowanie, wywieranie wpływu na odbiorców i osiąganie własnych celów.

W oparciu o naukowe badania oraz narzędzia wykorzystywane m.in. przez scenarzystów filmowych Mike stworzył sprzedażową architekturę "storyboard" i karty Story Seekers®. Metoda Story Seekers® została wdrożona w wielu firmach na całym świecie, głównie w firmach B2B sektora nowych technologii, informatycznego, przemysłowego, medycznego czy usług finansowych.

MANAGING PARTNER STORY SEEKERS POLSKA (PROWADZĄCA)

MAGDALENA PETRYNIAK
Partner biznesowy w Polsce i główny konsultant Mike'a Boswortha - światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy Story Seekers®.

W tej metodzie prowadzę projekty i warsztaty dla działów sprzedaży i marketingu firm B2B w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. W Polsce pracowałam m.in. dla: Astor, Skanska, Faraone, Orange, Raiffeisen, Innogy.

Od 15 lat zajmuję się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B. Prowadząc firmę Grupa SAPR zrealizowałam ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie. Zarządzałam programami specjalnymi i konferencjami Harvard Business Review Polska. Jestem ekspertką aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.

Inwestycja
BILET 2 DNI
2 750 zł netto / 1 osoba
  • Uczestnictwo (2 dni)
  • Materiały do pracy w trakcie i między warsztatami (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
  • Przerwy kawowe, lunch
  • Certyfikat ukończenia programu Customer Hero Selling
BILET 1 DZIEŃ
1 450 zł netto / 1 osoba
  • Uczestnictwo (1 dzień)
  • Materiały do pracy w trakcie i między warsztatami (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
  • Przerwy kawowe, lunch

*Minimalna grupa wymagana do organizacji warsztatów to 12 osób

Zarezerwuj miejsce na warsztacie Storytelling dla inżynierów
Jeśli potrzebujesz więcej informacji zadzwoń lub napisz do nas

+48 723 070 999 | aneta.sikora@storyseekers.pl

Scroll to top