15 - 16 KWIETNIA 2019 Business Link PGE Narodowy ul. Ks. J. Poniatowskiego 1, Warszawa Customer Hero Selling

Rozwiń kompetencje rozmów handlowych i sprzedawaj więcej dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Handlowców, dyrektorów i managerów sprzedaży firm B2B
  • Marketerów, dyrektorów, managerów marketingu B2B
  • Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż do nowych klientów
  • Konsultantów z branż professional services, którzy chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów
  • Wszystkich osób, które mają kontakt z klientem w trakcie procesu sprzedaży
  • Trenerów sprzedaży
Korzyści Customer Hero Selling

W wymiarze biznesowym

  • Większa łatwość w otwieraniu cyklu zakupowego u nowych klientów
  • Większa świadomość i kontrola w prowadzeniu procesu relacji z klientem, bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych (gdzie jesteśmy i jakie mamy szanse wygrania)
  • Zwiększenie skuteczności prowadzenia procesu sprzedażowego oraz wygrywania ofert i zapytań ofertowych (większe prawdopodobieństwo pracy z właściwymi klientami)
  • Silniejsze, głębsze relacje z klientami i zespole handlowym oparte na zaufaniu, zdolność do rozmawiania szczerze o obiekcjach

W wymiarze interpersonalnym

  • Rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej rozumianej jako zbioru umiejętności: budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz empatycznego tworzenia relacji
  • Przećwiczenie (zdobycie) umiejętności przeprowadzenia nowego typu rozmowy handlowej,która buduje u klientów poczucie pracy z zaufanym doradcą biznesowym, a nie dostawcą produktów/ rozwiązań
PRZEĆWICZ ROZMOWĘ HANDLOWĄ W 3 krokach
DZIEŃ 1
OPOWIADANIE HISTORII - (STORYTELLING) W OTWIERANIU ROZMÓW Z NOWYMI KLIENTAMI

Etap rozmowy handlowej:

  • Otwieranie rozmowy z klientem
  • Budowanie zaciekawienia i chęci dalszych kroków
  • Rozmowy na konferencjach, które pomagają w umówieniu spotkania

 

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • gotowymi historiami "sukcesu klientów" (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, etc.
  • opisem kluczowych osób decyzyjnych w procesie zakupowym (persony zakupowe)
  • znajomością metody i narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie handlowej
  • indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji sprzedażowej
DZIEŃ 2
EMPATYCZNE SŁUCHANIE W BUDOWANIU ZROZUMIENIA I WIZJI ZAKUPOWEJ KLIENTA + ZAMYKANIE ROZMOWY HANDLOWEJ I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Etap rozmowy handlowej:

  • Zrozumienie perspektywy biznesowej i wyzwań klienta
  • Współtworzenie Wizji Zakupowej wraz z klientem
  • Zamykanie rozmowy handlowej
  • Podsumowywanie ustaleń z klientem (mailowo) i pozyskiwanie akceptacji do dalszych kroków

 

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebach klienta bez sztywnych scenariuszy
  • umiejętnością do empatycznego słuchania,bez "agendy" i naciskania klienta
  • większą świadomością i kontrolą przebiegu procesu sprzedaży (wiarygodna ocena szans sprzedażowych i pipeline)
  • większą świadomością siebie i tego jak buduję więź i zaufanie w relacjach

Sesje mają charakter treningu umiejętności, co oznacza, iż 75% sesji stanowią ćwiczenia własne i grupowe oraz wnioski uczestników.

Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach sprzedażowych.Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.

Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupy ćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.

Opinie uczestników

Storytelling stał się w ostatnich latach bardzo popularnym tematem więc wybierając się na warsztaty Story Seekers® miałem już wyrobione jakieś wyobrażenie i oczekiwania co do tego, co mnie tam właściwie może spotkać. Od razu też dodam, że większość tych wyobrażeń okazała się fałszywa.

Podczas warsztatów Story Seekers® mogłem doświadczyć zupełnie odmiennego podejścia - przekonać się jak może on działać na wszystkich poziomach komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Najważniejszą jednak różnicą jest tu praktyczny cel sprzedażowy. Warsztaty Story Seekers® uzmysławiają, że cały proces ten może być spójny i dużo bardziej efektywny, jeśli konsekwentnie trzymamy się kilku sprawdzonych zasad.

Marek Staniszewski

założyciel, Heuristica

Storyseekers® pomaga na nowo odkryć ten wymiar kontaktów w biznesie. Szkolenie w którym uczestniczyłam było świetnie zorganizowane i profesjonalnie poprowadzone. Są trenerzy, którzy mówią "popatrzcie jaki ja jestem mądry" i są tacy, którzy mówią "zobaczcie jakie to jest ciekawe i wartościowe". Magda należy zdecydowanie do tych drugich, a ponadto sama jest najlepszym przykładem tego czego uczy - ma niezwykły dar budowania bliskich relacji. Ma także ogromną wiedzę z zakresu marketingu, oraz bogate doświadczenia biznesowe, więc szkolenie jest mocno osadzone w realiach biznesu, praktyczne, konkretne.

Polecam to szkolenie z pełnym przekonaniem wszystkim absolwentom i użytkownikom metodyki CustomerCentric Selling®. Storyseekers® stanowi doskonałe, naturalne dopełnienie procesu i narzędzi CCS®, jest z nim w pełni spójne (obie metody wyszły spod ręki tego samego autora). Właściwie polecam to szkolenie wszystkim profesjonalnym handlowcom - niezależnie od tego jakiej metodyki sprzedaży używają - jeśli chcą silniej oddziaływać na emocje klienta i budować zaufanie, powinni włączyć do swojego repertuaru opowiadanie historii.

Dorota Bienicewicz

Wiceprezes, CustomerCentric Selling® Poland

TWÓRCA METODY

MICHAEL T. BOSWORTH
Mike Bosworth jest dobrze znany w świecie sprzedaży jako trener i mówca. Już w latach 70tych ubiegłego wieku współpracował z Neilem Rackhamem w Xerox w badaniu, którego wynikiem było stworzenie SPIN Selling. On sam jest autorem dwóch wiodących metodologii sprzedażowych: Solution Selling oraz Customer Centric Selling®, na bazie których wydał dwie bestsellerowe książki.

W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership™, w której uczy menedżerów na całym świecie wykorzystywać moc opowieści oraz empatycznego słuchania, w celu budowania zaufania oraz motywowania innych do zmian.

To właśnie przełomowe badania nauki w zakresie psychologii i neurologii pozwoliły Mikowi na opracowanie metody Story Seekers®, która wykorzystując siłę opowieści umożliwia angażowanie, wywieranie wpływu na odbiorców i osiąganie własnych celów.

W oparciu o naukowe badania oraz narzędzia wykorzystywane m.in. przez scenarzystów filmowych Mike stworzył sprzedażową architekturę "storyboard" i karty Story Seekers®.Metoda Story Seekers® została wdrożona w wielu firmach na całym świecie, głównie w firmach B2B sektora nowych technologii, informatycznego, przemysłowego, medycznego czy usług finansowych.

MANAGING PARTNER STORY SEEKERS POLSKA (PROWADZĄCA)

MAGDALENA PETRYNIAK
Partner biznesowy w Polsce i główny konsultant Mike'a Boswortha - światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy Story Seekers®.

W tej metodzie prowadzę projekty i warsztaty dla działów sprzedaży i marketingu firm B2B w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. W Polsce pracowałam m.in. dla: Astor, Skanska, Faraone, Orange, Raiffeisen, Innogy.

Od 15 lat zajmuję się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B. Prowadząc firmę Grupa SAPR zrealizowałam ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie. Zarządzałam programami specjalnymi i konferencjami Harvard Business Review Polska. Jestem ekspertką aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.

Inwestycja
BILET 2 DNI
2 750 zł netto / 1 osoba
  • Uczestnictwo 2 dni
  • Materiały do pracy w trakcie i między warsztatami (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
  • Przerwy kawowe, lunch

*Minimalna grupa wymagana do organizacji warsztatów to 12 osób

Zarezerwuj miejsce na warsztacie Customer Hero Selling dla sprzedaży
Jeśli potrzebujesz więcej informacji zadzwoń lub napisz do nas

+48 723 070 999 | aneta.sikora@storyseekers.pl

Scroll to top