Zwiększ efektywność procesu sprzedażowego i rozwiń kompetencje Twojego zespołu w prowadzeniu rozmów handlowych dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™
Dla kogo przede wszystkim jest warsztat rozmów handlowych Customer Hero Selling?
- Handlowców oraz wszystkich, którzy mają kontakt z klientem w trakcie procesu sprzedaży
- Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż do nowych klientów
- Konsultantów z branż professional services, którzy chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów
W wymiarze biznesowym
- Umiejętność otwierania cyklu zakupowego u nowych klientów
- Większa skuteczność procesu sprzedażowego, wygrywanie ofert i zapytań ofertowych dzięki lepszemu rozpoznawaniu potrzeb i wizji zakupowych potencjalnych klientów
- Bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych (gdzie jesteśmy i jakie mamy szanse wygrania)
W wymiarze interpersonalnym
- Rozwój inteligencji emocjonalnej tj. umiejętności budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz tworzenia trwałych relacji opartych na empatycznym słuchaniu
- Umiejętność prowadzenia nowego typu rozmowy handlowej, która buduje u klientów poczucie współpracy z zaufanym doradcą biznesowym, a nie dostawcą produktów
Warsztaty Customer Hero Selling sprawdziły się w wielu firmach na całym świecie, szczególnie w sektorach informatycznym, medycznym, nowych technologii, usług finansowych.
Wojciech Jędrzejczak
Dorota Bienicewicz
Marek Staniszewski
Opowiadanie historii w celu otwarcia rozmowy z potencjalnym klientem
Uczestnicy wyjdą z:
- gotowymi historiami sukcesu swoich klientów (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, innych okazji do networkingu
- opisem kluczowych osób decyzyjnych w swoim procesie zakupowym (persony zakupowe)
- znajomością metody i umiejętnością stosowania narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie handlowej
- indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji sprzedażowej
Empatyczne wysłuchiwanie klienta w celu zrozumienia jego perspektywy, problemów i wyzwań
Uczestnicy wyjdą z:
- umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebach klienta bez sztywnych scenariuszy
- umiejętnością empatycznego słuchania, bez "agendy" i wywierania presji na klienta
- umiejętnością wykorzystania historii do redukcji obaw i zaadresowania obiekcji klienta
- zrozumieniem modelu budowania zaufania i więzi emocjonalnej z klientem
Współtworzenie wizji zakupowej klienta i zamykanie rozmowy
Uczestnicy wyjdą z:
- umiejętnością pomocy klientowi w nazywaniu jego wizji zakupowej czyli co się powinno zmienić po zakupie / co ten zakup ma umożliwić czego bez niego nie można zrealizować
- praktyczną znajomością narzędzi prowadzenia rozmów handlowych od otwarcia do zamknięcia (w tym: mailowe podsumowanie ustaleń, pozyskiwanie akceptacji dla dalszych kroków)
- większą świadomością przebiegu procesu sprzedaży, umiejętnością jego kontrolowania i zdolnością wiarygodnej oceny szans sprzedażowych
- umiejętnością kwalifikowania lejka sprzedażowego (pipeline)
- większą świadomością siebie i tego jak buduję więź i zaufanie w relacjach
- umiejętnością budowania pozycji doradcy biznesowego swoich klientów
Praktyczny trening
Warsztat ma charakter treningu umiejętności, co oznacza, iż 75% czasu stanowią ćwiczenia własne i grupowe oraz wnioski uczestników.
Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach sprzedażowych. Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.
Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupy ćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.

Napisz do nas, to nic nie kosztuje!