BLOG

Customer Hero Selling

Warsztat rozmów handlowych budujących zaufanie

Zwiększ efektywność procesu sprzedażowego i rozwiń kompetencje Twojego zespołu w prowadzeniu rozmów handlowych dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™

Dla kogo przede wszystkim jest warsztat rozmów handlowych Customer Hero Selling?

  • Handlowców oraz wszystkich, którzy mają kontakt z klientem w trakcie procesu sprzedaży
  • Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż do nowych klientów
  • Konsultantów z branż professional services, którzy chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów
Korzyści z procesu Customer Hero Selling

W wymiarze biznesowym

  • Umiejętność otwierania cyklu zakupowego u nowych klientów
  • Większa skuteczność procesu sprzedażowego, wygrywanie ofert i zapytań ofertowych dzięki lepszemu rozpoznawaniu potrzeb i wizji zakupowych potencjalnych klientów
  • Bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych (gdzie jesteśmy i jakie mamy szanse wygrania)

W wymiarze interpersonalnym

  • Rozwój inteligencji emocjonalnej tj. umiejętności budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz tworzenia trwałych relacji opartych na empatycznym słuchaniu
  • Umiejętność prowadzenia nowego typu rozmowy handlowej, która buduje u klientów poczucie współpracy z zaufanym doradcą biznesowym, a nie dostawcą produktów

Warsztaty Customer Hero Selling sprawdziły się w wielu firmach na całym świecie, szczególnie w sektorach informatycznym, medycznym, nowych technologii, usług finansowych.

Uczestnicy powiedzieli nam

Warsztaty, oparte o rozwinięcie metodyki M.Boswortha miały charakter kompetencyjny, a dodatkowo poprzez otwartą formę interakcji z handlowcami, pozwalały na lepsze wzajemne poznanie się nowego zespołu. Współpraca ze Story Seekers Polska była dla mnie przyjemnością, tak na etapie planowania warsztatów jak i organizacji”.

Wojciech Jędrzejczak

Head of Sales Sage

Właściwie polecam to szkolenie wszystkim profesjonalnym handlowcom - niezależnie od tego jakiej metodyki sprzedaży używają - jeśli chcą silniej oddziaływać na emocje klienta i budować zaufanie, powinni włączyć do swojego repertuaru opowiadanie historii.

Dorota Bienicewicz

Wiceprezes, CustomerCentric Selling® Poland

Podczas warsztatów Story Seekers® mogłem doświadczyć zupełnie odmiennego podejścia - przekonać się jak może on działać na wszystkich poziomach komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Najważniejszą jednak różnicą jest tu praktyczny cel sprzedażowy. Warsztaty Story Seekers® uzmysławiają, że cały proces ten może być spójny i dużo bardziej efektywny, jeśli konsekwentnie trzymamy się kilku sprawdzonych zasad.

Marek Staniszewski

założyciel, Heuristica
TRENING ROZMÓW HANDLOWYCH Customer Hero Selling w 3 krokach
KROK 1

Opowiadanie historii w celu otwarcia rozmowy z potencjalnym klientem

Uczestnicy wyjdą z:

  • gotowymi historiami sukcesu swoich klientów (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, innych okazji do networkingu
  • opisem kluczowych osób decyzyjnych w swoim procesie zakupowym (persony zakupowe)
  • znajomością metody i umiejętnością stosowania narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie handlowej
  • indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji sprzedażowej
KROK 2

Empatyczne wysłuchiwanie klienta w celu zrozumienia jego perspektywy, problemów i wyzwań

 

Uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebach klienta bez sztywnych scenariuszy
  • umiejętnością empatycznego słuchania, bez "agendy" i wywierania presji na klienta
  • umiejętnością wykorzystania historii do redukcji obaw i zaadresowania obiekcji klienta
  • zrozumieniem modelu budowania zaufania i więzi emocjonalnej z klientem
KROK 3

Współtworzenie wizji zakupowej klienta i zamykanie rozmowy

 

Uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością pomocy klientowi w nazywaniu jego wizji zakupowej czyli co się powinno zmienić po zakupie / co ten zakup ma umożliwić czego bez niego nie można zrealizować
  • praktyczną znajomością narzędzi prowadzenia rozmów handlowych od otwarcia do zamknięcia (w tym: mailowe podsumowanie ustaleń, pozyskiwanie akceptacji dla dalszych kroków)
  • większą świadomością przebiegu procesu sprzedaży, umiejętnością jego kontrolowania i zdolnością wiarygodnej oceny szans sprzedażowych
  • umiejętnością kwalifikowania lejka sprzedażowego (pipeline)
  • większą świadomością siebie i tego jak buduję więź i zaufanie w relacjach
  • umiejętnością budowania pozycji doradcy biznesowego swoich klientów

Praktyczny trening

Warsztat ma charakter treningu umiejętności, co oznacza, iż 75% czasu stanowią ćwiczenia własne i grupowe oraz wnioski uczestników.

Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach sprzedażowych. Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.

Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupy ćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.

Zapytaj o warsztat Customer Hero Selling
Prowadzimy warsztaty w języku polskim i angielskim






Masz pytania? Porozmawiajmy
aneta.sikora@storyseekers.pl
+48 723 070 999
Szukasz warsztatu 1-dniowego? Sprawdź Storytelling+ w sprzedaży
Scroll to top