Storytelling w promocji i sprzedaży produktów i usług turystycznych

Open post

Zobacz podsumowanie warsztatów przeprowadzonych przez Magdalenę Petryniak, Prezes Story Seekers Polska w Ustjanowej Dolnej, podczas których, uczestnicy pracowali nad: budowaniem historii firmy/obiektu i poznali narzędzia do budowania i opowiadania historii typami historii do publikowania historii na stronie www i w mediach społecznościowych zwiększeniem pewności siebie i efektywności w promowaniu swojej...

"Storytelling w promocji i sprzedaży produktów i usług turystycznych"Czytaj więcej

Konferencja online Human Intelligence vs Artificial Intelligence

Open post

Czy inteligentne technologie są w stanie zastąpić człowieka? Magdalena Petryniak będzie udowadniać, że w biznesie najważniejszą wartością jest człowiek i relacje międzyludzkie. Na ringu pojawią się też:Adam Bernacki - który wie, że dobrze zorganizowane przedsiębiorstwa wygrywają na rynkuMichał Mroczkiewicz - ceniący przede wszystkim automatyzację, narzędzia i systemy Kto kogo pokona?Dowiemy się tego...

"Konferencja online Human Intelligence vs Artificial Intelligence"Czytaj więcej

Exclusive session with Mike Bosworth. Permission Selling – cracking the code of effective sales conversations

Open post

Who is that session for? VP of Sales  VP of Marketing  Sales Leaders  Salespeople Before the session try to answer these sessions: Has Sales and Marketing in your organization mutually agreed upon a definition of a “Qualified Lead?”  Who in your organization decides...

"Exclusive session with Mike Bosworth. Permission Selling – cracking the code of effective sales conversations"Czytaj więcej

Selling innovative products and services

Open post

Watch our webinar for international students from Akademia Leona Koźmińskiego - Kozminski University. During the meeting we discussed: (1) technology adoption curve (2) customers' profiles (3) customer usage statements (4) customer hero stories Join us! Przeczytałem/am warunki i zgadzam się na przetwarzanie...

"Selling innovative products and services"Czytaj więcej
Open post

Już 13 maja o godzinie 18:00 zapraszamy na bezpłatny webinar, w którym podzielimy się naszym doświadczeniem oraz historiami sprzedażowymi, pokażemy jak utrzymać klientów i zdobyć tych nowych w czasach pandemii COVID-19. O czym będziemy mówić? Co zrobić, kiedy cykl sprzedaży wraca do punktu "zero"? Czyli rozmowy z obecnym klientem...

Czytaj więcej

Jak się komunikować? Webinar z Magdaleną Petryniak

Open post

Kwiecień rozpoczęliśmy od webinaru dla studentów Politechniki Warszawskiej. W ramach programu Story Seekers Społecznie, Magdalena Petryniak spotkała się online z kilkudziesięcioma studentami dzieląc się swoim doświadczeniem w komunikacji i sprzedaży. Dla wszystkich, którzy nie mogli być z nami podczas webinaru, mamy nagranie całego spotkania, dostępne poniżej. Nie chcesz...

"Jak się komunikować? Webinar z Magdaleną Petryniak"Czytaj więcej

“Design Thinking Class” dla studentów Hult International Business School w Bostonie

Open post

Magdalena Petryniak, CEO Story Seekers po raz kolejny była gościem na zajęciach “Design Thinking Class” dla studentów z Hult International Business School w Bostonie. Na zaproszenie dr Katarzyny Bachnik przeprowadziła studentów przez model komunikacji oparty na storyboard Story Seekers. Zajęcia podczas wideokonferencji były niezwykle dynamiczne, angażujące i praktyczne,...

"“Design Thinking Class” dla studentów Hult International Business School w Bostonie"Czytaj więcej

Historie młodych kobiet

Open post

Swoją historię można opowiedzieć bez względu na wiek, przekonaliśmy się o tym na warsztatach dla dziewczyn z 2 Społecznego Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie. Uczestniczkami spotkania z Magdaleną Petryniak były młode kobiety, biorące udział w Projekcie "Wielowymiarowa Kobiecość". Każda z dziewczyn opowiedziała swoją historię, która zmieniła ich postrzeganie świata. Ćwiczenie...

"Historie młodych kobiet"Czytaj więcej

Story Seekers dla Farmony

Open post

Umiejętności + Narzędzia + Samoświadomość – te obszary rozwijamy na warsztatach Customer Hero Selling dla (dojrzałych) sprzedawców w B2B. Uczestnicy programu dla Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA wskazali, że najważniejsza była świadomość! W jakich obszarach? Zobaczcie: (1) To szkolenie otworzyło mi głowę na sposób mojej pracy. Muszę...

"Story Seekers dla Farmony"Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2019

Open post

Koniec roku składnia do podsumowań, ale też wdzięczności. Dziękujemy, że byliście z nami, dziękujemy za setki godzin konwersacji, warsztatów i otwierania siebie na komunikację, która buduje zaufanie, więzi i skuteczność w przewodzeniu, sprzedawaniu i działaniu. My, Story Seekers jesteśmy wzbogaceni pracą z ludźmi z całego świata i okrywaniem tajemnic komunikacji, która działa bez względu na szerokość...

"Podsumowanie roku 2019"Czytaj więcej
Scroll to top