Roadshow Day 1 – Pitch competition by SMEs and start-ups. Watch the event below and learn more about industrial exoskeletons, radio-frequency identification, mobile smart cameras, autonomous navigation, and much more about current trends in the Industry 4.0 from amazing experts Gregorio...
"2nd Gazelle Accelerator programme event"Czytaj więcejStorytelling w promocji i sprzedaży produktów i usług turystycznych
Zobacz podsumowanie warsztatów przeprowadzonych przez Magdalenę Petryniak, Prezes Story Seekers Polska w Ustjanowej Dolnej, podczas których, uczestnicy pracowali nad: budowaniem historii firmy/obiektu i poznali narzędzia do budowania i opowiadania historii typami historii do publikowania historii na stronie www i w mediach społecznościowych zwiększeniem pewności siebie i efektywności w promowaniu swojej...
"Storytelling w promocji i sprzedaży produktów i usług turystycznych"Czytaj więcejKonferencja online Human Intelligence vs Artificial Intelligence
Czy inteligentne technologie są w stanie zastąpić człowieka? Magdalena Petryniak będzie udowadniać, że w biznesie najważniejszą wartością jest człowiek i relacje międzyludzkie. Na ringu pojawią się też:Adam Bernacki - który wie, że dobrze zorganizowane przedsiębiorstwa wygrywają na rynkuMichał Mroczkiewicz - ceniący przede wszystkim automatyzację, narzędzia i systemy Kto kogo pokona?Dowiemy się tego...
"Konferencja online Human Intelligence vs Artificial Intelligence"Czytaj więcejExclusive session with Mike Bosworth. Permission Selling – cracking the code of effective sales conversations
Who is that session for? VP of Sales VP of Marketing Sales Leaders Salespeople Before the session try to answer these sessions: Has Sales and Marketing in your organization mutually agreed upon a definition of a “Qualified Lead?” Who in your organization decides...
"Exclusive session with Mike Bosworth. Permission Selling – cracking the code of effective sales conversations"Czytaj więcejSelling innovative products and services
Watch our webinar for international students from Akademia Leona Koźmińskiego - Kozminski University. During the meeting we discussed: (1) technology adoption curve (2) customers' profiles (3) customer usage statements (4) customer hero stories Join us! Przeczytałem/am warunki i zgadzam się na przetwarzanie...
"Selling innovative products and services"Czytaj więcejJuż 13 maja o godzinie 18:00 zapraszamy na bezpłatny webinar, w którym podzielimy się naszym doświadczeniem oraz historiami sprzedażowymi, pokażemy jak utrzymać klientów i zdobyć tych nowych w czasach pandemii COVID-19. O czym będziemy mówić? Co zrobić, kiedy cykl sprzedaży wraca do punktu "zero"? Czyli rozmowy z obecnym klientem...
Czytaj więcejJak się komunikować? Webinar z Magdaleną Petryniak
Kwiecień rozpoczęliśmy od webinaru dla studentów Politechniki Warszawskiej. W ramach programu Story Seekers Społecznie, Magdalena Petryniak spotkała się online z kilkudziesięcioma studentami dzieląc się swoim doświadczeniem w komunikacji i sprzedaży. Dla wszystkich, którzy nie mogli być z nami podczas webinaru, mamy nagranie całego spotkania, dostępne poniżej. Nie chcesz...
"Jak się komunikować? Webinar z Magdaleną Petryniak"Czytaj więcej“Design Thinking Class” dla studentów Hult International Business School w Bostonie
Magdalena Petryniak, CEO Story Seekers po raz kolejny była gościem na zajęciach “Design Thinking Class” dla studentów z Hult International Business School w Bostonie. Na zaproszenie dr Katarzyny Bachnik przeprowadziła studentów przez model komunikacji oparty na storyboard Story Seekers. Zajęcia podczas wideokonferencji były niezwykle dynamiczne, angażujące i praktyczne,...
"“Design Thinking Class” dla studentów Hult International Business School w Bostonie"Czytaj więcejHistorie młodych kobiet
Swoją historię można opowiedzieć bez względu na wiek, przekonaliśmy się o tym na warsztatach dla dziewczyn z 2 Społecznego Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie. Uczestniczkami spotkania z Magdaleną Petryniak były młode kobiety, biorące udział w Projekcie "Wielowymiarowa Kobiecość". Każda z dziewczyn opowiedziała swoją historię, która zmieniła ich postrzeganie świata. Ćwiczenie...
"Historie młodych kobiet"Czytaj więcejStory Seekers dla Farmony
Umiejętności + Narzędzia + Samoświadomość – te obszary rozwijamy na warsztatach Customer Hero Selling dla (dojrzałych) sprzedawców w B2B. Uczestnicy programu dla Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA wskazali, że najważniejsza była świadomość! W jakich obszarach? Zobaczcie: (1) To szkolenie otworzyło mi głowę na sposób mojej pracy. Muszę...
"Story Seekers dla Farmony"Czytaj więcej