Zobacz nagranie z Konferencji Human Intelligence kontra Artificial Intelligence

Open post

Podczas tej Konferencji, eksperci spierali się o przyszłość w świecie sprzedaży, o to, czy inteligentne technologie są w stanie zastąpić człowieka oraz jak nie zniechęcić pracowników do nowego systemu. Na ringu spotkali się: Magdalena Petryniak - Prezes Story Seekers Polska Adam Bernacki - Współzałożyciel The MAP Michał Mroczkiewicz - Account...

"Zobacz nagranie z Konferencji Human Intelligence kontra Artificial Intelligence"Czytaj więcej

Permission Selling Webinar – video recording

Open post

Thank you for your interest in the "Permission Selling. Exclusive Session with Mike Bosworth". Our meeting was recorded and you can watch it below. Permission Selling Webinar with Mike Bosworth and Magdalena Petryniak Chcesz rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe/społeczne wg podejścia Customer Hero...

"Permission Selling Webinar – video recording"Czytaj więcej

Networking – to działa!

Open post

Czy świat w którym żyje współczesny człowiek aż tak bardzo różni się od tego, który znali nasi dziadkowie? Tak, ale z pewnymi wyjątkami. Pewne rzeczy są i będą uniwersalne.  Jedną z nich jest potrzeba budowania relacji. Mogą one być bardziej lub mniej formalne. Trwać kilka dni, na przykład podczas urlopu,...

"Networking – to działa!"Czytaj więcej

Can changing your hairstylist change your life?

Open post

The following story was written by Daniel Jankowski, Magdalena Petryniak’s MBA Student at Krakowska Szkoła Biznesu UEK. We are happy to publish it and inspire you to change the way you think about your life and also inspire you to use the Story Seekers...

"Can changing your hairstylist change your life?"Czytaj więcej

Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: Case study ma zbudować u naszego potencjalnego klienta wniosek, że ja jako handlowiec i moja organizacja mamy kompetencje, by rozwiązać jego problem i pomóc osiągnąć...

"Jak powinno się tworzyć dobre case study, które skutecznie zachęci potencjalnego klienta?"Czytaj więcej

Budowanie systemu storytellingu w organizacji

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak zbudować model storytellingu w sytuacji, gdy tworzony jest nowy projekt i nowa firma? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: To przypomina mi kolejną historię współpracy z naszym klientem z branży telekomunikacji, z którym miałam okazję pracować w Londynie. Wes dołączył do organizacji po serii fuzji i przejęć i jako członek zarządu...

"Budowanie systemu storytellingu w organizacji"Czytaj więcej

Storytelling w procesie sprzedażowym

Open post

Agnieszka Zawadka, Livespace: Jak można scharakteryzować storytelling i jak wykorzystać go w procesie sprzedaży? Magdalena Petryniak, Story Seekers Polska: Storytelling to najprościej opowiadanie historii, która przedstawia drogę (podróż) bohatera z punktu A do punktu B, jest to najczęściej opowieść o zmianie i o tym, jak bohater pokonał przeciwności, by dotrzeć do celu...

"Storytelling w procesie sprzedażowym"Czytaj więcej

Jakie historie mogą przydać się handlowcom? – Część 2

Open post

Oto kolejne przykłady historii, dzięki którym handlowcy mogą skutecznie pozyskać uwagę klientów, zainspirować ich, wyróżnić się i wywrzeć pozytywny wpływ w procesie podejmowania decyzji przez klientów. 3. Opisy przypadków (case studies) jako dobrze opowiedziane historie Każdy handlowiec wie jak potężnym narzędziem w sprzedaży są...

"Jakie historie mogą przydać się handlowcom? – Część 2"Czytaj więcej

Jakie historie mogą przydać się handlowcom? Część 1

Open post

Sprzedawanie, zwłaszcza w segmencie B2B, jest sztuką prowadzenia rozmowy z klientem, sztuką konwersacji. W dobie, gdzie tak trudno wyróżnić się na rynku, na którym „rządzi cena” nie mamy szans, jeśli nie potrafimy poprowadzić rozmowy z klientem w taki sposób, że zdobędziemy jego zaufanie i zainteresowanie tym co mówimy. Mamy niewielkie szanse na sprzedaż,...

"Jakie historie mogą przydać się handlowcom? Część 1"Czytaj więcej
Scroll to top