Customer Hero Selling

Story seekers zaprasza na warsztat customer Hero Selling – OPOWIADAJ HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ

Rozwiń kompetencje rozmów handlowych dziĘki metodzie certyfikowanej przez

MIKE bosworth leadership™

 

Warszawa, 13-14 listopada 2018



 Przećwicz 3 kroki rozmowy handlowej

 

dla kogo jest ten warsztat?

  • Handlowców, dyrektorów i managerów sprzedaży firm B2B
  • Marketerów, dyrektorów, managerów marketingu B2B
  • Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć sprzedaż do nowych klientów
  • Konsultantów z branż professional services, którzy chcą skutecznie pozyskiwać nowych klientów
  • Wszystkich osób, które mają kontakt z klientem w trakcie procesu sprzedaży

 

poznaj efekty wdrożenia customer hero selling

W WYMIARZE BIZNESOWYM 
  • Większa łatwość w otwieraniu cyklu zakupowego u nowych klientów
  • Większa świadomość i kontrola w prowadzeniu procesu relacji z klientem, bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych (gdzie jesteśmy i jakie mamy szanse wygrania)
  • Zwiększenie skuteczności prowadzenia procesu sprzedażowego oraz wygrywania ofert i zapytań ofertowych (większe prawdopodobieństwo pracy z właściwymi klientami)
  • Silniejsze, głębsze relacje z klientami oparte na zaufaniu, zdolność do rozmawiania szczerze o obiekcjach, zastrzeżeniach klientów
W WYMIARZE INTERPERSONALNYM
  • Rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej rozumianej jako zbioru umiejętności: budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz empatycznego tworzenia relacji
  • Przećwiczenie (zdobycie) umiejętności przeprowadzenia nowego typu rozmowy handlowej,która buduje u klientów poczucie pracy z zaufanym doradcą biznesowym, a nie dostawcą produktów/ rozwiązań

 

PROGRAM

75% – praktycznych treningów  25% – teorii

Pełny warsztat trwa 2 dni.

 

dzień 1: opowiadanie historii (Storytelling) w otwieraniu rozmowy z nowymi klientami

13  LISTOPADA 2018

 

Etap rozmowy handlowej:

  • Otwieranie rozmowy z klientem
  • Budowanie zaciekawienia i chęci dalszych kroków
  • Rozmowy na konferencjach, które pomagają w umówieniu spotkania

Rezultaty – uczestnicy wyjdą z:

  • gotowymi historiami „sukcesu klientów” (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, etc.
  • opisem kluczowych osób decyzyjnych w procesie zakupowym (persony zakupowe)
  • znajomością metody i narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie handlowej
  • indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji sprzedażowej

 

Dzień 2: EMPATYCZNE SŁUCHANIE W BUDOWANIU ZROZUMIENIA I WIZJI ZAKUPOWEJ KLIENTA  + ZAMYKANIE ROZMOWY HANDLOWEJ I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

14 LISTOPADA 2018

 

Etap rozmowy handlowej:

  • Zrozumienie perspektywy biznesowej i wyzwań klienta
  • Współtworzenie Wizji Zakupowej wraz z klientem
  • Zamykanie rozmowy handlowej
  • Podsumowywanie ustaleń z klientem (mailowo) i pozyskiwanie akceptacji do dalszych kroków

Rezultaty – uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebach klienta bez sztywnych scenariuszy
  • umiejętnością do empatycznego słuchania,bez „agendy” i naciskania klienta
  • większą świadomością i kontrolą przebiegu procesu sprzedaży (wiarygodna ocena szans sprzedażowych i pipeline)
  • większą świadomością siebie i tego jak buduję więź i zaufanie w relacjach

 

sesje mają charakter treningu umiejętności, co oznacza, iż 75% sesji stanowią ćwiczenia własne i grupowe oraz wnioski uczestników

Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach sprzedażowych.Uczestnicy pracują na własnych case’ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.

 

 

 

Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów – facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupy ćwiczeniowe (max 4 osoby) – dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.

 

opinie uczestników

 

Podczas warsztatów Story Seekers® mogłem doświadczyć zupełnie odmiennego podejścia – przekonać się jak może on działać na wszystkich poziomach komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Najważniejszą jednak różnicą jest tu praktyczny cel sprzedażowy. Warsztaty Story Seekers® uzmysławiają, że cały proces ten może być spójny i dużo bardziej efektywny, jeśli konsekwentnie trzymamy się kilku sprawdzonych zasad.”

Marek Staniszewski założyciel, Heuristica

 

„Polecam to szkolenie z pełnym przekonaniem wszystkim absolwentom i użytkownikom metodyki CustomerCentric Selling®. Storyseekers® stanowi doskonałe, naturalne dopełnienie procesu i narzędzi CCS®, jest z nim w pełni spójne (obie metody wyszły spod ręki tego samego autora). Właściwie polecam to szkolenie wszystkim profesjonalnym handlowcom – niezależnie od tego jakiej metodyki sprzedaży używają – jeśli chcą silniej oddziaływać na emocje klienta i budować zaufanie, powinni włączyć do swojego repertuaru opowiadanie historii.”

Dorota Bienicewicz wiceprezes, CustomerCentric Selling® Poland

 

twórca metody story seekers

Michael T. Bosworth

Mike Bosworth jest dobrze znany w świecie sprzedaży jako trener i mówca. Już w latach 70tych ubiegłego wieku współpracował z Neilem Rackhamem w Xerox w badaniu,którego wynikiem było stworzenie SPIN Selling. On sam jest autorem dwóch wiodących metodologii sprzedażowych: Solution Selling oraz Customer Centric Selling®, na bazie których wydał dwie bestsellerowe książki.

W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership™, w której uczy menedżerów na całym świecie wykorzystywać moc opowieści oraz empatycznego słuchania,w celu budowania zaufania oraz motywowania innych do zmian.

To właśnie przełomowe badania nauki w zakresie psychologii i neurologii pozwoliły Mikowi na opracowanie metody Story Seekers™, która wykorzystując siłę opowieści umożliwia angażowanie, wywieranie wpływu na odbiorców i osiąganie własnych celów.

W oparciu o naukowe badania oraz narzędzia wykorzystywane m.in. przez scenarzystów filmowych Mike stworzył sprzedażową architekturę „storyboard” i karty Story Seekers™.Metoda Story Seekers™ została wdrożona w wielu firmach na całym świecie, głównie w firmach B2B sektora nowych technologii, informatycznego, przemysłowego, medycznego czy usług finansowych.

 

Managing partner story seekers Polka (prowadząca)

Magdalena Petryniak

Partner biznesowy w Polsce i główny konsultant Mike’a Boswortha – światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy Story Seekers®.

W tej metodzie prowadzi projekty i warsztaty dla działów sprzedaży i marketingu firm B2B w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. W Polsce pracowała m.in. dla: Astor, Skanska, Faraone,Orange, Raiffeisen, Innogy.

Od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B. Prowadząc firmę Grupa SAPR zrealizowała ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie. Zarządzała programami specjalnymi i konferencjami Harvard Business Review Polska. Ekspertka aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.

 

INWESTYCJA

BILET 2 DNI (13-14.11.2018)

2 550 zł netto / 1 osoba

BILET 1 DZIEŃ (13.11.2018)

1 450 zł netto / 1 osoba

 

W CENIE:

  • Uczestnictwo (1 lub 2 dni)
  • Materiały do pracy w trakcie i między warsztatami (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
  • Wyżywienie, przerwy kawowe, lunch
  • Certyfikat ukończenia programu Customer Hero Selling

Przy z głoszeniu 2 osób i więcej atrakcyjna oferta

* Minimalna grupa wymagana do organizacji warsztatów to 12 osób

 

coachowie – facylitatorzy

Image result for konrad schroeder

Konrad Schroeder

 

Aneta Sikora

 

kontakt

JEŻELI MASZ PYTANIA LUB CHCESZ ZAREZERWOWAĆ MIEJSCE, ZADZWOŃ LUB NAPISZ DO NAS.

JESTEŚMY DO TWOJEJ DYSPOZYCJI!

Aneta Sikora

aneta.sikora@storyseekers.pl

+48 723 070 999

storyseekers.pl